Bedankt voor de reacties! Ik heb het bed ergens anders besteld met; een goedkopere prijs, een snellere levertijd en goedkopere bezorgkosten!
Geen ervaring met levertijd maar wat een dure tent zeg! En dan hadden ze zogenaamd een budget hal, nou nou wat een budget... Misschien moet je dan net een leuk koopje hebben hoor, en hadden wij misschien net pech. Nee dan vond ik de Babydump wel leuker winkelen hoor
Hoi hoi Ik heb ook niet zo,n leuke ervaring met babypark wij hebben de babykamer ook bij budchet babypark gekocht het bedje was heel iets beschadigt en de kast ook maar was echt niet te zien. dat wisten we. De commode moesten we dan nieuw bestellen minimaal 10 weken pfff dat was lang we hebben onze spullen in mei besteld en ze zouden het dan bezorgen. na 10 weken was de commode nog niet binnen en de tijd begon toch echt wel te dringen. ja mevrouw u moet nog even geduld hebben onze chauffeurs hebben nu allemaal vakantie en wij hebben niemand die het kan bezorgen. 2 sept 2008 was ik uitgerekend en 25 augustus had ik eindelijk alles compleet binnen. 5 sept 2008 bevallen. wij hebben ook de box gekocht daar 350,00 echt waar haal er maar 1 bij leenbakker of zo wand de kwaliteit zonde geld wij hadden dan koloniaal maar je zag allemaal witte krasjes de en in de plaat van de box zat een barst in als je een zwaare baby had gehad lag hij wel op de grond plaats van in de box wieltjes vielen er zo onderuit. En de winkel bah verschrikkelijke winkel mooie spullen als je hele boel geld hebt. wij hebben nog gebelt met babypark kersten en de foto,s opgestuurt en gezegt dat hij van Elende uit elkaar valt ze zeiden breng hem maar dan maken we alles. als je dat allemaal nog moet maken en dat geld wat je er voor uit hebt geven hoeft het niet meer van mijn. ik moet nu een nieuwe kopen. wij waren voor onze kamer 1500 box van mijn moeder gekregen 350 veel succes. de babykamer is wel echt mooi hoor en daar was ook echt niets mis mee.
Inderdaad, nu heb ik ook een iets mindere ervaring. Wij hebben de box gekocht (129 euro, goedkoop vond ik). Niet uit het budgetpark maar hij was wel afgeprijst. Er stonden ook een hoop van deze boxen in voorraad gewoon netjes in een doos. Mijn vader is de box wezen aanpassen voor mijn rolstoel, maar bij openen van de verpakking zaten er al heel veel beschadigingen op de box. De box is koloniaal en je zag ook dat er met een bruine stift was geprobeerd de beschadigingen weg te halen. Omdat de box toch nog verzaagd moest worden en je daarbij ook altijd wel wat krasjes krijgt, hebben we er niet over geklaagd. Maar slordig is het wel natuurlijk. zelf zie ik het amper en heb ik er niet zo veel problemen mee omdat de box en goedkoop was en omdat het niet super opvalt.
Wij hebben eind december de gehele babykamer, wandelwagen en andere benodigdheden besteld bij Babypark Gouda en ik moet zeggen 'topservice'! Kan het niet anders zeggen, heel klantvriendelijk, veel geduld voor onze vragen en uitgebreide uitleg bij alle spullen die we wilden bestellen. Zij zijn inderdaad errug christelijk , dat zie je bij sommige verkopers ook wel een beetje, maar ach, ieder zijn overtuiging! Ze vallen er niemand mee lastig verder (behalve dan dat de site gesloten is op zondag, inderdaad irritant!) en ik vind het in de winkel ook niet te zien aan de spullen (zoals hiervoor wel is opgemerkt). Ze verkopen mooie, degelijke, spullen en ook babykamers voor een heel redelijke prijs. Het is echt niet alleen voor de meer gevulde portomonee zeg maar. Zeker niet als je het vergelijkt met andere aanbieders. En als we dezelfde aanschaf bij Babydump hadden gedaan waren we toch duurder uitgeweest. Babydump is bij aankoop van een enkel artikel soms wel voordeliger, maar bij grote aankopen niet. De wandelwagen zelf is bijvoorbeeld wel goedkoper, maar de reiswieg ed. dan weer duurder, dus het hele voordeel valt daarmee gelijk weer weg. Maar, dat is mijn ervaring. En ik vrees dat bij hele grote zaken, zoals Babypark en Babydump, er altijd wel mensen zijn met slechte ervaringen. De kans dat er bij vele leveringen eentje mis gaat is altijd wel aanwezig.
Bij ons komt het hele uitzet bij babypark vandaan (kamer, box, wagen etc) We zijn naar gouda geweest, hebben daar alles uitgezocht en besteld. Paar weken later, zoals afgesproken, werd alles geleverd. Bij de box ontbrak de beschrijving (nu is dat niet zo moeilijk in elkaar zetten maar ik als hormoonbom destijds wilde dat mijn man perse de gebruiksaanwijizing volgde haha) Ik heb gebelt en een dag later zat ie bij de post. Vond ze allemaal even vriendelijk en aardig. Ook waren de verkoopsters eerlijk naar mijn idee, ze probeerde je niet het duurste aan te smeren. Vind het in de winkel ook zo fijn dat je een "personal assistent" meekrijgt. Fijne is ook de staffelkorting. WIj hadden destijds wel meer dan 800 euro korting