ik vind bijna alles lekker. krijg gewoon al trek als ik al die lekkere drankjes lees, maar geef borstvoeding dus nog even geduld maar die amaretto appelsap ga ik proberen amaretto/cassis is trouwens ook heerlijk gin/7-up mmmmmm en ik ben wel benieuwd wat dat raketje is
Ik zal het vast wel al een keer gezegd hebben maar ik zeg het nog een keer: bierrrrrrrr ! Sterke drank neem ik nooit, lust het wel met name de zoetere drankjes. Vies vies vies heel vies: rode wijn.
ik dronk altijd red bull rode wodka of blue curacao 7-up. jammie. maar nu ga ik geen drank mee drinken en na de bevalling ook niet meer. want je komt zoveel aan als je drinkt. (heb ik gemerkt) ben in een half jaar 7kg aangekomen omdat ik elk weekend drank dronk. baahhh
Malibu sunset Malibu, vodka, jus en grenadine .. Jammie jammie jammie ... Zou alleen nog heel wat maanden moeten wachten haha Ow euhh niet teveel vodka.. Dat heb ik wel gemerkt haha
Malibu cola........ Of een smirnoff........of die nieuwe bacardi Rass met cola.. Jeeeeetje wat heb ik daar ineens trek in Nog een paar maandjes
Een wodka-perensap... en anders vind ik champagne echt heerlijk....da's het eerste wat ik ga drinken als beeb eruit is...hij ligt al in de koeling te wachten....
Zeker weten BIER! ('t liefst Hertog Jan) En Mojito is ook superlekker! Maar eigenlijk lust ik (bijna) alles wel waar alcohol in zit.
In de kroeg: flesje Dommelsch. Op het terras: speciaal biertje, als het heerlijk zomers is wil ik nog weleens lekker aan de Mojito gaan, mmmm! Volgend jaar weer...