Apfelkorn, bier, Portugese wijnen rood, wit en rose. En eigenlijk alles wel. Nu aan de alcoholvrije bier met een citroensmaakje! over een paar maandjes weer aan de wijn.
pure bessen met ijs! smirnoff gaat er ook wel in.. maar alcohol drinken gebeurt hier zelden.. zal nooit savonds een bessen pakken ofzo.. meer op feestjes ect
BAILEYS! Staat met grote hoogte bovenaan. Daar ver onder komt op nummer twee dan een lekker zoet wit wijntje...
vieux cola hmm of bacardi lemon cola of wodka 7 up tja verders lust ik niet zoveel ik vind het al gauw te sterk.
Goede wijnen... en goede single malts! Balvenie Doublewood, Oban, Laphroaig. Allen een fijne whisky...
Wat niet Een lekker wijntje, rood, wit of rose. Bier gaat er ook altijd wel in (vooral een corona met mooi weer). Southern comfort, bacardi razz, pasoa (alles met 7up) of een pure amaretto ofzo.. Het ligt er maar net aan waar ik ben, met wie, wat voor weer het is..
Hier zijn de Mojito's favoriet, ik vind Cosmopolitans ook erg lekker. En verder een heerlijk roseetje.