Flappie is idd geweldig!! Hoezo fout?? Verder last christmas en all i want for christmas........ Ik heb gewoon de hele dag skyradio opstaan, komt alles gezellig voorbij
Dit is mijn all time favourite. Nee, niets fouts aan, alleen kippevel... Zéker wanneer je bedenkt dat Kirsty MacColl véél te jong is overleden... https://m.youtube.com/watch?v=j9jbdgZidu8
Favoriete is van Slade. Heb een hekel aan dat jonge zangeresje van een paar jaar geleden,ik weet niet hoe ze heet of hoe het nummer heet maar ze schreeuwt ipv zingen...
Fout nummer: Chris Rhea met Driving home for Christmas. Favoriet nummer: Paul McCartney met Once upon a long time ago. Is niet echt een kerst plaat....
Ik krijg het kerstgevoel als ik heb kunnen meebleren met Mariah! En santa baby, van Kylie Minogue is een beetje fout hihi, als je de teks goed luistert 😆
Favoriet is Wham, die blijft mooi. Het meest foute kerstliedje is voor ons "Rudolph the rednose reindeer", niet om het liedje op zich, want het is best een leuk liedje. Maar voor ons is het fout, omdat mijn neefje zo heet en op 1e kerstdag geboren is.......Hoe mijn broer (en schoonzus ook) dít zo heeft kunnen kiezen, geeeeen idee!
Bianca Ryan - why could't it be Christmas every day? Kan bijna niet missen dat je die bedoelt Mijn favorieten zijn ongetwijfeld mariah carey en Wham! Maar ook hier hele dag skyradio aan hoor. i love it!
Mariah Carey natuurlijk! Maar het mooiste kerstnummer op dit moment is van Sam Smith 😍😍😍
Flappie. Vind 'm niet eens zo fout maar gewoon heel leuk Driving home for Christmas vond ik ook altijd een lekker chliche nummer, maar niet echt meer sinds een zoon van een collega is verongelukt op weg naar huis om kerst te vieren