Nou lasagene is wel errug lekker....... Vandaag gemaakt, met errug lekker veel groente erin.....mjam mjam
Chappati`s zijn echt verrukelijk is net nieuw maar gelijk mijn favoriet. en op 2 Buritos met gehakt of kip 3 beef shanghai 4 paella maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel lekker. Van maggi komen er straks ook fijne gerechten aan 3 soorten 1 pans gerechten en 3 nieuwe wereld gerechten heb de varianten al gezien ziet er lekker uit...
die pakken zijn gemaakt voor 2/3 personen maar in de praktijk kan je er met zijn 2en van eten en dan heb je ook genoeg. tenminste bij ons maar er zijn nu ook wereldgerechten voor 4 personen van knorr.
Hier ook de buritto's. Hmm.... het water loopt me in de mond =P~! Helaas zijn ze niet meer te koop bij de enige supermarkt die ze verkocht .
ik vond die lekker die in de over moest met kerstomaatjes erin. wordt helaas niet meer verkocht, en ik weet ook niet meer hoe het heet... ik doe trouwens veel meer groent in dan op het pak staat, en dan kan je er ruim van eten met zijn vieren hoor! en niet ten koste van de smaak, maar wel minder calorieen
ik heb nog niemand gelezen over de kip madras dat is mijn favoriet die is echt zooo lekker wij eten er ook met zijn 2e van wij eten het best vaak JAMMIE JAMMIE
mmmmm ik kocht dus vroeger zon pakje van knorr stoofschotel tomaat, maar kan deze NERGENS meer vinden bestaat het niet meer?
het zat gewoon in zon oranje doosje van knorr,(kan ook wel honig geweest zijn eigenlijk) zat dan alleen zon zakje mix in . at ik altijd met kip en rijst, maar zoals ik al zei kan het in geen enkele supermarkt meer vinden wie weet welke ik bedoel?
Laten ze het thuis maar niet horen hahaha eten uit een pakje Maar de De turkse pita was toch zo lekker! Jammer genoeg verkopen ze hem niet meer, uit het assortiment gehaald