Jumbo en Aldi is bij ons favoriet. C1000 is hier echt waardeloos. Vakkenvullers die naar elkaar roepen over sex en andere dingen , opletten dat je niks over de datum koopt.. Maar dat gaat echt over specifiek dat filiaal, niet het concept opzich.
Ik ga altijd naar AH XL superwinkel vaak leuke aanbeidingen groenten en fruit ziet er ook altijd goed uit
Ik ben dus echt een c1000 fan.Maar ik hou atijd goed de aanbiedingen in de gaten.Ik vind de c1000 juist leuke aanbiedingen hebben.Ik vind ze dus ook niet echt duur zoals een pak taksi is bij de jumbo duurder of een pak appelroomboter koeken zijn bij de aldi weer duurder en dus goedkoper bij de c1000 zo kan ik wel meer dingen noemen. maar ik winkel gerust ook bij de jumbo en aldi.. Waar ik dus echt een hekel aan heb dat ze bij de kassa van de jumbo snoepjes uitdelen. Mijn kind hoeft echt niet altijd een snoepje te hebben en als ze dan aan mij vragen of ze een snoepje mag (wat ze al zelden doen want ze geven het vaak gewoon) dan zit ik dus met een kind in de auto die een hard of plakkerig snoepje heeft en dat vind ik dus doodeng!
Ik ga het liefst naar de Jumbo, bij ons zit een hele grote, dus ruim assortiment, nette, opgeruimde winkel en heel aardig personeel... Daarbij vaak ook goedkoper dan AH of C1000.
Ik woon vlakbij de c1000 dus voor mij is het makkelijk dat ik daar naartoe ga, ook qua prijs vindt ik ze niet duur.
Met stip op 1: Albert Heijn! Vind het in andere supermarkten altijd tegenvallen qua assortiment en uitstraling. En inderdaad, als je de Euroshopper producten kiest ben je echt niet duurder uit! Soms zelfs goedkoper volgens mij dan bij andere supermarkten.
De Vomar vanwege de goede service en ruim opgezette winkel. En de Ah alhoewel ik daar nu nog maar heel weinig kom, aangezien er een nieuwe vomar bij ons is gekomen.
AH XL met zelfscan. Heerlijk nooit meer in de rij voor de kassa staan en meteen je boodschappen ingepakt hebben. Nog nooit zo snel boodschappen gedaan. Het zelfscannen hebben het hier pas een week of 2 maar wil nu niet meer anders! oja geen snoepjes hier maar wel vaak een banaantje!
Albert Heijn, de enige winkel waar ik alles kan vinden wat we nodig hebben, waar het netjes is, ruim opgezet etc. Plus de Lidl voor de goedkope aanvullingen van dingen als wc papier