Ik ben weer eens mijn medicijnkastje aan het opruimen... En ik ben me toch medicijnen tegengekomen die zwaar over datum waren. Nu wil ik het weer eens opnieuw vullen. Wat hebben jullie standaard in jullie medicijnkastje zitten?
paracetamol calendulan emulsie arnica valeriaandruppels iets tegen diarree pleisters Verder niet veel eigenlijk Ik haal pas medicijnen als ik ze nodig heb.
paracetalmol, zetpillen 240mg, 120, en 60 mg. neusspray, ibroprufen sinasprilletjes en antibiotica kuren
paracetamol ibuprofen calendulan emulsie diarreeremmers bisolvon hoestdrank tijgerbalsem migrainepads rennie
Ik heb geen speciaal kasje daarvoor. Maar dit is wat ik in huis heb: -alcohol - advil - pleisters - diarree remmers - panadol - paracetamol voor Valerie Moet zeggen dat ik echt bijna nooit een asprine ofzo neem.
Hier ook veel ouwe troep.. Ik haal meestal iets in huis als het nodig is. Maar dit heb ik in huis wat nog bruikbaar is: - paracetamol - zetpillen voor de kinderen - alcohol - ors - neusspray voor de kinderen - hoestdruppels voor de kinderen - pleisters
1000 en 1 dingen behalve HOTDRANK en juist dat heb ik nu nodig.... blehhhhh ben zo beroerd al vanaf zaterdag avond. gelukkig niet meer spugen maar mijn hele lijf doet zeer. iemand nog tips...???? ben nu sinds zaterdagavond voor het eerst langer dan 10 minuutjes beneden gisteren kon ik niet eens recht op zitten en elk slokje thee kwam er ook weer uit.
In ons doosje zit: paracetamol, ibuprofen, iets tegen diarree, hooikoortspillen (manlief), trachitol (tegen hoesten), neusspray (tegen ontstoken holtes, rennies, wat losse pleisters In die van zoonlief: paracetamol (drank en pilvorm), hoestdrank, neusspray, ORS (nooit gebruikt), alcohol (voor thermometer). En er staat beneden een EHBO doos met allerlei plaksels..
Saridon Zetpillen voor die kleine Viks Vaporub Hoestdrank Neusdruppels Waipiti Pillen ( om af en toe ff je darm schoon te poepen ) Betadine Plijsters Voor de rest niets, medicijnen die ik nodig heb neem ik pas als ik ze bv van de dokter krijg en haal ze dan ook pas. Ben niet zo van de medicijnen en pilletjes en wil het liefste nooit iets gebruiken .. Gebruik liever natuurlijke producten
hmmm paracetamol voor ons en plurk heb ik in huis... ors toevallig ook en misschien nog een verdwaalde diareeremmer. verder rennies en luuf en dan houdt het wel op.
-Paracetamol -Ibuprofen -Jodium -Pleisters -Druk verband -Mond-spoel-spul (nog van mijn verstandskiezen trekken) -Norrit
Ik heb geen medicijnkastje maar een grote doos waar ik de dingen in heb zitten. Van medicatie heb ik in huis: - paracetamol - pleisters - betadine - diarreeremmers - domperidom (tegen misselijkheid) - Rennie (tegen brandend maagzuur) - bijsluiters - inbuprofen - verschillende verbandjes - en vast nog wel meer, weet zo even niet wat...
-advil -paracetemol ( voor volwassenen+kinderen) -omeprazol -meloxican -prednison -rennies verder zou ik het eventjes niet weten
voor mij + vriend: panadol paracetamol pillen tegen maagzweer van mij, maar dat is nu, niet standaard. rennies miganol (?? rode tube tegen spierpijn in ieder geval) voor kids: sinaspril olbas olie luuf
Ik heb even mijn mandje erbij gepakt komt ie: -Daro hoestdrank -Diarreeremmers -Paracetamol -Arnica D6 druppels -Pleisters in verschillende maten en soorten -Betadine scrub -Ibuprofen -Allerfree voor hooikoorts -Otalgan oorspray -Fluimucil hoestdrank -Neusspray -Vitaminepillen -Een verdwaald doosje de Pil -Wormenkuurtje Who dat is nog een beste lijst hihi, maar ben overal op voorbereid
Paracetamolletjes pleisters medicijnen van de IVF die nu nog over zijn van deze poging foliumzuur ibuprofen Feminax en dat was het wel..