Zijn er hier mensen die thuiswerk doen? Zo ja wat dan? en verdient het een beetje goed? en hoe kom je er aan? Ik zit er ook aan te denken.. maar weet niet waar ik het moet zoeken en wat ik ervan moet verwachten. Hoor graag van jullie!
Echt goed thuis werk is moeilijk te vinden. Er is genoeg aanbod in de 18+ markt(nee niet met je blote kont voor de cam staan ) Enveloppen vouwen, pennen in elkaar draaien.. Dat soort werk. Dat zal er vast zijn. Als je echt leuk thuiswerk zoekt..Waarom ga je niet als gastouder aan het werk?
Nee gastouder is niets voor mij.. zoek eigenlijk iets qua administratief.. Iemand die dat doet toevallig?
ben bang dat dat heel moeilijk aan te komen is op administratief gebied... Ik heb ooit berichten verwerkt (o.a erotisch getint) maar ben daar mee gestopt, was opzich wel leuk maar ik zocht toch wat anders om te gaan doen... Inmiddels verkoop ik energetix sieraden (dat zijn sieraden die klachten kunnen doen verminderen en het werkt ook echt bij 97 % van de mensen, vandaar dat ze ook garantie geven) dit doe ik naast mijn huidige baan en ga ook bij mensen thuis voor presentaties enz. Ik hoor veel van mensen "ach dat loopt helemaal niet en die presentaties dat wil geen mens meer" maar in werkelijkheid loopt het als een tierelier! Ik moet echt kijken hoe ik al die presentaties ingepland krijg naast mijn werk en kinderen. Het is naast mooi ook nog eens met een bijzondere werking en steeds meer mensen ontdekken dat en gaan het daardoor ook kopen. Niet echt thuis werk maar wel in eigen tijden in te plannen, misschien is dat ook nog wel wat voor je?
Loesje, Moet je daar ook party's enzo voor doen? En verdien je daar dan nog een beetje mee als je het tegenover de werkzaamheden zet?