Oehh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan! Ik ben in augustus uit gerekend en dan is het ook vaak erg druk! Denk dat ik het nummer van de traima helicoper vast in mijn telefoon ga zetten
Ja dat is ook iets wat me heel erg bezig houd! Als ik in africa onder een boom gelegen had was dat het laatste geweest wat ik gedaan had. Dit maakt me ook heel bang. Ik heb al de afspraak met het ziekenhuis dat ik, bij paniek met een sociaal werkster mag praten. Ik hoop dat het niet gebeurt en ik lekker nuchter de bevalling in ga.... Toen ik met de verpleeg kundige zat tijdens de intake was ze verbaast dat ik nu al de kracht had gevonden om weer zwanger te worden......tja ik ben 37 en de wens voor een tweede was groter als de angst voor de bevalling, maar nu ik over de helft ben begint het toch te knagen hoor!
Hier de angst dat de kleine niet door mijn bekken past... Hij ligt flink voor op de groei (ze verwachten een forse baby) en is nog niet ingedaald. Heb al een echo gehad om te kijken of de placenta misschien in de weg ligt of dat er andere zaken spelen, maar dat was allemaal in orde.. Daarbij ook de angst om flink in te scheuren of ingeknipt te moeten worden. Wat betreft baby bij je houden op de OK; dat wordt meestal niet gedaan omdat het in OK's niet erg warm is en je kleintje dan onderkoeld kan raken als hij daar te lang blijft.