Wat is jou grote geheim of wat weten veel mensen van jou niet ? Ik zal maar beginnen... Ik slaap nog lekker elke avond met een knuffel !
Ik ben 36 en ik heb nog een heerlijk knuffel doekje kan geen minuut zonder.... Als ik hem kwijt ben dan ben ik in paniek.... Eigenlijk is het geen geheim maar vertellen doe je het ook niet echt!
Ik slaap ook nog met mijn eerste knuffel in bed. Als ik bang ben kruip ik er lekker tegen aan ( onweer ofzo)
ik slaap met een klein kussentje, hij is al helemaal plat, (ik heb 'm al vanaf mijn jeugd.) zonder dat ding slaap ik niet.
Haha.. klinkt me bekend.(hier nog 1) Als je wat eruit hebt gevist....schiet je ze dan weg of doe je 't netjes in een zakdoekje?
ik slaap ook nog met een knuffel, genaamd henkie als ik echt moe ben of stressig dan t liefst ook nog lekker met mn duim in mn mond
Wegschieten, ik zie het forum bijna niet meer! vooral bij zinloos geweld dan schiet ik pas echt raak!
whahaha wat een mutsen zijn jullie toch? hihi! ik heb nog niks kunnen bedenken maar als ik iets te binnen laat schieten dan horen jullie het! Dikke kus Swiggy
Pfff, leuk topic, ik wil graag mee praten maar weet zo snel niet een echt geheim.... Ik slaap met knuffeltjes in mijn bed (niet dat ik ze vast moet houden ofzo hoor). Maar ze moeten wel op bed liggen, naast het kussen. Ook ik peuter in mijn neus als ik zit te internetten. Schiet 'ze' ook vaak weg. Als ik een ander 'geheim' heb bedacht kom ik hier weer terug. Groetjes Miep
Ja ik weet er nog eentje. Ik gluur wel eens als het donker is naar bepaalde mensen. Ga dan ook echt naar boven en voor de ramen staan kijken.... Groetjes Miep