nou patroeschka vind ik super van je mijn geheim is dat ik bi-schierig hahha maar niemand weet t alleen me vriend.. die vind t allemaal wel leuk geloof ik verder vind ik dat idd alles dicht moet zitten voordat ik ga slapen (deuren enz) En ik slaap ook nog lekker met een knuffel.. maar dat mag iedereen weten van mij hoor. En mijn geheim is ook dat ik probeer zwanger te raken want dat weet ook niemand behalve ouders,schoonouders
Ik ga proberen om een geheim te houden straks (als ik weet of het een meisje of jongen word) maar of ik het kan WAARSCHIJNLIJK niet want ik hou niet van geheimen, veelste flapuit daarvoor maar goed ik KAN het gaan proberen...
Euhhh heb er eigenlijk 2 1---> dat ik probeer zwanger te worden. Het zijn er maar een paar die dat weten. Anders krijg je dat gezeur van en is het al zover :x 2-->> ik duim in me slaap ....hihihihihihii
dit was de laatste dag dat ik rondliep op het werk met een geheim, as dinsdag ga ik het mijn collega's vertellen. as maandag heb ik atv en afspraak bij vk en ben ik 12 weken (weekje korter dan mn banner verteld). vandaag kreeg ik een mailtje dat 1 van mn collega's vader werd, zn vriendin is 3 dagen voor mij uitgerekend. toen ik dat mailtje las werd ik zo blij dat de rillingen over mn rug liepen en tranen in de ogen kreeg..
ik slaap soms ook nog met een knuffel, voor al als mijn man de hele week van huis is en dan spuit ik ook nog aftershave op mijn knuffel heb ik mijn mannetje toch een beetje bij me liefs mariska
als ik geschreeuw hoor bij de buren zet ik alles zachter en ga ik tegen de muur aan zitten luisteren......
Ik zie veel herkenbare geheimen staan. De mijne zijn dat ik: - elke dag aan kinderen denk - met knuffels slaap, waarvan ik er altijd 1 vasthoudt en ze hebben namen... , en 1 gaat elk jaar verplicht mee op vakantie - we op de eerste knuffel zijn mannenparfum spuiten, nog steeds - dat ik bang ben voor sommige horrorplaatjes... (ben bang dat het plaatje tot leven zal komen).... maar ben wel gek op het kjken naar horrofilms...
Nou, die van jullie vallen nog wel mee hoor... ps: Ik heb heel veel geheimen (denk ik. ik kan ze alleen niet goed oplepelen); - Ik ben bang voor spiegels (ja, heel lastig ja... heb het ook niet continue, maar wel vaak) - Ik ben bang voor het donker - Ik ben bang voor geesten en dingen die daarmee te maken hebben (heb zelf nl. een soort "zintuig" maar ik vind het vreselijk! ) Erg he?
mijn geheim is dat ik wat meer vriendjes heb gehad dan waar mijn mannetje vanaf weet.... stt, niet verder vertellen hoor! ps: wel allemaal voordat ik hem heb leren kennen en ze zijn gelukkig ook nog op 2 handen te tellen