Ook ik ben bang voor geesten. Ik zag vroeger vage gestalten. Gelukkig ben ik daar overheen gegroeid, maar ik ben zo bang in t donker. Als ik 's avonds naar de wc moet (sinds ik zwanger ben dus heeeeel erg vaak )laat ik heel dapper t licht uit, maar als ik dan weer de trap omhoog moet dan ren ik mijn benen uit me lijf. * 3 kleuren. Ja dit weet niemand
Vannacht had ik een nachtmerrie, daarna moest ik heeeeel nodig naar de wc.. en aangezien ie beneden is.. en je eerst door de woonkamer moet dan door de keuken.. en er dan pas bent.. durfde ik niet alleen en moest mn vriend mee ja ja en dat is ex militair. ha ha erg of ni.
ik ben bang in het donker.. en ga dus snachts niet zonder man naar beneden! gelukkig hebben we een wc boven. Ook een knufje onder mijn kussen die net zo oud is als ik en die gaat ook mee op vakantie hahahahah
- Ben heel erg bang in het donker - Heb als mijn mannetje nachtdienst heeft een emmer naast mn bed staan dan hoef ik de slaapkamer niet uit om naar de wc te gaan - Af en toe ik bang wordt van de blik in de ogen van mijn katten, bang dat er een geest in zit (beetje het "Chucky" idee zeg maar, maar dan niet in een pop maar in mijn kat...) - Praat zo af en toe tegen mijn denkbeeldige kindje in mijn buik Nou dit zijn wel weer genoeg geheimen hahaha
'k Ben bang voor de tandarts... ik moet dinsdag en ik denk dat ik ga afbellen (ik durf echt niet!) Ook ben ik bang voor spinnen..... :c:
Oke hier komen ze dan - Bang voor de tandarts (ookal) - Ook een knufje in bed - Ik praat in mezelf ( word oud ) - Kan echt niet slapen als manlief niet naast me ligt (ben dan rustig de hele nacht wakker ) - Ga met mijn oren op de vloer liggen (tv.radio enz uit natuurlijk) als de onderburen ruzie hebben ...(of een vrij duidelijk hoorbaar gesprek hebben wat regelmatig gebeurd ) Uhm , zijn allemaal al genoemd volgens mij Sorry , kan niets anders bedenken . Groetjes Joyce
Ik kan niets bedenken wat echt een 'geheim' is zeg maar: ik ben een veel te grote flapuit, dus geheimen ken ik niet....
Mijn geheimpje is toch wel... nog regelmatig duimen... zeker als ik moe ben... en dat ik gruwelijk bang ben voor spinnen en de tandarts...
ik ben ook bang voor spinnen en voor de tandarts en ik heb 1 geheim dat kan ik echt niet zeggen dat weten alleen ik en die persoon oja wel me vriend maar voor de rest niemand e dat hou ik ook zo
Wat een bekentenissen....Valt me wel op dat er veel meiden zijn die met een knuf slapen...(ik ook hoor..!) Ik had vroeger een lammetje waar ik altijd mee sliep. Ik sleepte haar overal mee naar toe, dus ook op vakanties ging ze mee. Vorig jaar gingen we naar griekenland en heb ik haar vergeten mee te nemen naar huis.... In het vliegtuig kwam ik er pas achter....nou ik was ontroostbaar. Heb zelfs nog geprobeerd mijn allerliefste knuffel terug te krijgen, maar ik kreeg aan de telefoon te horen dat alles wat de interieurverzorgers vinden, naar het stort gaat... Kun je je voorstellen hoe kapot ik was? Mijn lieve zachte knuffel bij het puin? Mijn vriend heeft mij voor kerstmis een nieuwe gegeven, de schat! Nu heb ik dus een nieuw slaapmaatje...Hij heeft hoogstpersoonlijk alle knuffels getets op hun knuffelgehalte en de lekkerste voor mij gekocht...(zie je hem al staan in de winkel?... )
Mijn geheim is dat ik weer begonnen ben met roken en mn familie en schoonfamilie er niks van weten. Misschien is dat ook maar beter! Liefs, Duveldraakje
Das niks om je voor te schamen hoor dat je in jezelf praat. Ik doe het al jaren en soms betrapt mn vriend mij. Das wel een betje raar, maar volgens mij raakt ie er aan gewend! Liefs, Duveldraakje
Ook ben ik bang voor brommers ofzo die langs me rijden als ik op de fiets zit. Krijg ik echt hartkloppingen van. Ook heb ik vroeger in de pubertijd s gedroomd (en dit leek levensecht) dat iemand tegen mij gezegd heeft dat ik niet ouder word dan 19 jaar. En ik heb t toen af en toe echt moeilijk gehad toen. Wat was ik blij dat ik een dag na mn 19e verjaardag nog wakker werd !