Wat is jou grote geheim...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

nee dat zal ik nooit doen hihi

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    heb ik ook HEEEL erg!
    Sinds de film Poltergeist met dat enge meisje :-&

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat slapen er toch nog veel meiden met een knuffel of een kussentje !

Schattig gezicht he, een zwangere vrouw met een dikke buik, knuffelend op een knuffeltje,
    en het liefst ook nog met de duim in de mond omdat ze bang zijn in het donker :D :D 8) :) :baby:

4. Niet meer actief

Ik slaap niet met een knuffeltje of kussentje, maar met een doekje :oops:
    Vroeger sliep ik met mijn babylaken die helemaal zacht was geworden en die ben ik na een weekend weg vergeten mee te nemen.
    Ik was er helemaal naar van.
    Nu is dat laken vervangen door een rode boerenzakdoek die al net zo zacht is. Heerlijk!

En ik ben ook ontzettend bang voor geesten, ben er gelukkig niet gevoelig voor, maar zo bang dat ik er een zie of voel :confused:
    Ik heb ook wel nachtmerries dat geesten die ik niet zie me optillen en dat ik dan tegen het plafond aanhang, vet in paniek enzo :confused: :confused:

Gruwel!

5. Female

Female Niet meer actief

Niet perse een geheim.... maar ik durf nooit op blote voeten de trap op te lopen in het donker, omdat ik als de dood ben dat ik op een spin oid ga staan... ;)

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dat heb ik nou als ik in het donker met me handen langs de muur ga... daarom doe ik dat nooit... lopen op goed geluk!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ehm ze kunnen ook aan n draadje ineens vóór je hangen he!

8. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Hier nog iemand die met een knuffeltje slaapt, al is dat geen echt geheim (mijn beste vrienden en natuurlijk mijn vriend weten dat wel).

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat ik nog nooit met iemand heb gedeeld, is dat ik bang ben nooit zwanger te raken. Ooit hebben we bij vrienden gependeld en mijn naald bleef stil hangen. Ik hou mezelf steeds voor dat dit niets wil zeggen, maar ondertussen denk ik er wel steeds aan..........

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Mijn geheim: Ik ben al een jaar bezig om mijn zwager en zijn vriendin uit elkaar te krijgen.
    Tot nu toe nog niet gelukt.

(Doe ik niet zonder reden hoor, is een heel verhaal aan vooraf gegaan)

Ander geheim: Soms ben ik het moeder zijn wel eens zat en verlang ik terug naar de tijd dat ik kon gaan en staan waar ik wil.
    (maar wil mijn kleine meid nooit kwijt hoor)

Deel Deze Pagina