Ik heb kortgeleden een proefpakketje gekregen van het merk Rituals. Daar zat ook een shampootje bij en die bevalt me zo goed, dat ik er een fles van wil aanschaffen. Nu weet ik alleen niet meer waar je dit merk ook alweer kan kopen..Ik dacht de HEMA, maar kan d'r wel helemaal naast zitten 8)
Bedankt voor de link Natasja, daar kan ik alvast wat mee. Bijenkorf is wat te ver voor een shampootje
in breda ook bij de mexx winkel... ik vind het geweldige spullen, bestel altijd online... de scrub (blauw) is ook zo super...
Nou ik kan even voor je kijken of ik het hier nog heb liggen? Mijn partner heeft ooit 2 sets kado gehad, maar hi doet er niets mee ( hij is nog al merk vast)... Misschien iets voor jou? Pbtje?
Dan kun je er meteen een douchecabine bijkopen! Waahahahaha, sorry, lig weer in deuk om eigen grapje! hihih
Haah, dat is vast ook de achterliggend gedachte...... Amersfoort heeft ook een winkel van Rituals, maar ook de V&D verkoopt het.....en Etos.... Weet niet waar Assendelft ligt (topografisch wonder), maar gewoon ff al dit soort zaken in lopen denk ik.... Het is inderdaad heeeeeerlijk spul! Tenminste, ik heb groen en orangje, die zijn lekker... de Hammam-lijn vind ik te zoettig...
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Een Etos hebben we hier in het dorp en ik zal eens op de Rituals site kijken voor de locaties van de winkels. Ik ben iig een stuk wijzer geworden, thnx