Schmink, Superstar of Grimas?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stoffeltje, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Welke schmink vinden jullie het fijnst? Superstar of Grimas? Wat zijn de voor- en nadelen en welke kwastjes en/of sponsjes zijn niet te missen?

Ik twijfel tussen beide merken en ik vind het te duur om een miskoop te doen. En zouden jullie losse kleuren kopen of zo'n doos met verschillende kleuren?

Nu heb ik zo'n goedkoop spul van de Blokker en dat werkt niet.

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    I love grimas. Gebruik het in de visagie en als grimeuse.

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Wij gebruiken ook het liefste grimas, erg fijn in gebruik en goede dekking.

4. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hier superstar! Heb dat in de cursus al gekregen dus aangevuld naderhand. Goede ervaringen mee!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Grimas! Werkt heel fijn, blijft goed zitten en geen uitslag de dag erna.
    Ik gebruik voor de ondergrond en het in elkaar laten overlopen van kleuren van die ronde make-up sponsjes en voor de lijntjes gebruik ik gewoon goedkope schilderkwastjes in allerlei maten

6. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ik heb alles van partyXplosion. Superfijn vind ik en een leuke prijs. 4,95 voor een grote doos.
    Verder gebruik ik aan kwastjes vooral de "druppelkwast" en de "stippenkwast".
    En een heel dun penseeltje is ook wel handig.

Verder kun je het zo gek maken als je wilt. De schminkwinkel is voor mij als een snoepwinkel voor een kind ;)
    Hebbe, hebbe, hebbe......

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik gebruik voor ons straatfeest altijd Grimas. Vind het heel fijn om mee te werken en geen enkel kind heeft er nog huidproblemen door gehad. Ik gebruik altijd sponsjes en penselen die ik in dezelfde winkel koop.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Dan ga ik denk ik voor Grimas. Ik heb vandaag besloten samen met een vriendin eerst een cursus te gaan doen en dan beslis ik welke materialen ik ga aanschaffen. Het lijkt me niet alleen handig voor Carnaval maar ook voor kinderfeestjes etc. Ik heb er echt zin in.

Deel Deze Pagina