Vond ik ook en zeker icm die panty met voeten in die pumps..was ik nooit opgekomen maar staat super zo op die foto.
Op de term skater rok kan je ook zulke rokjes vinden Hier geen vaste stijl. De enige dag loop ik er casual bij op All stars spijkerbroek.. De andere dag wat stoerder met geruit blouse en gescheurde broek maar ik heb ook dagen dat er ik heel netjes uit zie.. Heb van alles in de kast hangen!
Of het een stijl te noemen is, geen idee... Maar het is veel zwart, grijs en wit, skinny jeans, leren jasjes, lange wollen jassen, grote shawls, sneakers, enkellaarsjes, langere en iets semi wijde vesten en truien van lichte stoffen en blouses Als ik op pinterest zoek naar daily chic, casual chic of street style, vind ik exact wat zo'n beetje in mijn kast ligt.
Ik kijk vaak op www.themusthaves.nl. daar verkopen ze ook complete outfits voor 1 prijs. Of ik koop het daar, of ik onthou het en vertaal het naar mijn eigen garderobe.
Ik hou wel van verschillende stijlen. Maar vooral wel netjes/vrouwelijk. Skinny jeans met een mooie top, kokerrok, jurkjes, hakken, wollen jas, maar draag ook wel sneakers en leren jasjes.
Die linker met dat wit met blauw rokje is zooooo leuk! Heb je enig idee waar ik dat vandaan kan halen? Incl schoenen..? Waar kijk jij meestal voor schoenen?