Wat is jou kleine geheimpje...

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb een schoenen tic.
    Ik koop heel vaak nieuwe schoenen en als ik ze dan aan heb en mijn man vraagt: nieuw? Zeg ik pff nee joh die heb ik al zolang :)

2. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn kleine (vieze) geheimpje haha nou ok! Komt ie:

Ik ruik vaak in bed voordat wij gaan slapen of 's ochtends vroeg
    aan mijn man zijn oksel(s). Nou ik hang er echt in met mijn neus.
    Als hij nachtdienst heeft trek ik een tshirt uit de wasmand en duw het oksel gedeelte onder mijn neus!

Oooh heerlijk hij ruikt zo vertrouwd!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

niet dat ik weet haha.. maar eet puur het pitje zelf buitenkant sabbel ik niet op.. en die ik heb zijn niet de standaart met en laag zout...

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik duim nog heel af en toe... Vooral als ik niet lekker ben of supermoe :)
    En ik vertel iedereen dat mijn smartphone "gevallen" is en dat hij daarom stuk is, maar in werkelijkheid heb ik hem zelf heel hard op de grond gesmeten.

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dat herken ik:p Ik heb ook wel eens dingen gemold, en daarna verteld dat het ding gevallen is of zo, haha!

En ooh, m'n dochter d'r mondje ruikt ook oh zo heerlijk! En 's ochtends of 's middags na haar slaapje ruikt ze soms een beetje naar zo'n zweet-/slaapluchtje, HEERLIJK vind ik het, hihi!

6. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    whahah oke hier dus het bewijs ..
    Van mijn te hippe spongebob boxer....:D
    Ik had hem voor mijn vriend gekocht maar die wil hem niet dragen :D
    En toen wilde ik graag een buikfoto hebben van mijn buikje..die had me vriend dus gemaakt kom ik er later achter dat ik die te hippe gele spongebob boxer nog aan had :D

Bijgevoegde bestanden:

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahahaha geweldig!:D

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha dat dacht iedereen bij mij ook!

9. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    Dit vind ik echt geen leuk geheim!!! Kun/durf je niet langs de huisarts gaan? Misschien is de angst voor pijn iets dat vaginisme veroorzaakt of heeft het met je vorige bevalling te maken? Ik hoop dat je er een oplossing voor vind ;)

H
    Het is iets wat ik voor mijn zwangerschap ook al had, ben er toen ook voor naar de huisarts en sexuoloog geweest, ik heb een vrij smal bekken, en mijn baarmoeder ligt gekanteld waardoor het pijn kan doen. Verder zit het daardoor ook in mijn hoofd omdat ik er teveel aan denk. Maar goed, een keertje weer naar de huisarts gaan kan natuurlijk geen kwaad, kan ik misschien weer oefeningen krijgen.

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

uuuuuuuch, als ik dat iemand zie doen,ga ik echt over mijn nek!!
    heb m,n ex dat een keer zien doen.......relatie is naar de knoppen gegaan,ik walgde van hem!

11. me83

me83 Niet meer actief

mijn geheimpje is.. ik gooi stiekem de tshirts van lief weg waar gaatjes in zitten.(waar hij geen afstand van kan doen... maar me eigen shirtjes bewaar ik dan wel:)

oh ja en nog een genante:) dat als mijn vriend klaarkomt over mij heen ik vaak kokneigingen krijg..gewoon omdat het vies aanvoelt:)
    ik veeg het altijd heel gauw weg zonder dat lief het doorheeft want vind het zo stom staan als ik half over me nek ga na het vrijen:)

12. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    oooh whahah kokhalzen als je vriend op je klaar komt geweldig :D
    ik heb ooit een keer geslikt nou nooit meer dus! moest de hele tijd kokhalzen

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Echt serieus daarom? :$

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.544
    3.057
    113
    mijn geheimpje... ik ben aan t sonja bakkeren.. maar eet vanavond lekker pannekoeken :D hihi
    2 dagen terug ook al chinees besteld.. hmm...

15. me83

me83 Niet meer actief

hahhahaha nee dat probeer ik ook niet meer!ik spoog het gelijk uit! bah!hahahahahha

16. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik rook stiekem wel eens op kantoor. Daar ligt een pakje dat ook niet mee naar huis mag. Mijn vriend is net gestopt, nadat ik heel erg aan zijn hoofd gezeurd had dat hij moest stoppen (hij rookte echt veel, continu griep of verkouden). Maar nu mag hij natuurlijk niet weten dat ik er soms eentje sneak. Dan begint hij ook weer. Maar het voelt wel heel puberaal. Voor het naar huis gaan een kauwgompje en mijn sigaretten in mijn kluisje.

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Dat ook ik nog steeds elke nacht met m'n teddybeer slaap :)

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    - Ik ben ook bang in het donker, ben ook nachtblind. Denk serieus dat de engste monsters er zitten zoals aliens of geesten ofzo. Ik doe dus ook overal waar ik kom lichten aan.

- Ik slaap met mijn geboorteknuffel. Het ding is net zo oud als ik en mijn man wil hem niet eens aanraken. Hij vind hem vies haha Daarnaast heb ik een knuffelkat die er ook bij moet.

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    vriendlief en ik slapen allebei met onze geboorteknuffel.. ze gaan ook altijd mee op vakantie..

20. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben bang voor kippen en vogels :)Als ik die beesten zie krijg ik altijd visioenen over dat ze mijn ogen eruit pikken :)

Deel Deze Pagina