- ik ben ontzettend bang in het donker, is begonnen toen we in groep 8 met een stel meiden geesten gingen oproepen brr.. Sindsdien kom ik echt nergens meer als er geen lamp aan is in die kamer. Maar zodra ik in bed lig, mag het licht wel uit. - ben bijna 40kg afgevallen en nog steeds SUPER onzeker over mijn uiterlijk. - ben super onzeker in mijn relatie met andere mensen, zoals vriendschappen/buren/familie etc.. Er is al paar x voorgekomen dat er ruzie was ontstaan door iets wat ik zou hebben gezegd/beweerd terwijl ik mijzelf niet kon verdedigen omdat ik dit echt 10000% zeker niet gedaan of gezegd had. En omdat ik dus elke x mijn verhaal niet kon/mocht doen ben ik nu erg bang om nieuwe contacten te maken. Omdat ik ze dus uiteindelijk toch weer kwijtraak door iets "stoms"..
Jeetje nou dan kun je beter geen vriendinnen hebben dan zulke, toch? Maar ken je gevoel hoor. Mijn 'geheim' is dat ik maar 3 echte vriendinnen heb die allemaal niet in de buurt wonen (1 in Didam, de anderen in Dordrecht) en dat ik heel erg slecht ben in nieuwe vrienden maken.. En als ik had geweten dat ik hier zo alleen zou zijn, ik nog eens goed na had gedacht voor ik met mijn vriend was gaan samenwonen Mijn ouders en zo, allemaal wonen ze in Dordrecht en dat is toch echt dik een uur rijden.