Hai dames, Ik wil graag leuke zonneschermpjes voor in de auto. Voor onze dochter... Maar heb geen idee waar ze leuke verkopen... Misschien in verkeerde topic maar wist niet waar ik deze moest plaatsen!! Alvast bedankt! Liefs Annika & Mylène
Eigenlijk bij alle zaken waar ze ook automaterialen verkopen maar dan vooral de assecoires voor auto's.
Ik heb bij de Intertoys leuke gekocht van Bumba!! En voordien had ik ze van de automaterialen zaak van Routte 66.
Ik heb ze zelf ontworpen bij yoursurprice.com met en foto van onze dochter erop. Veel positieve reacties en kosten maar vijftien euro!
Als je weet wat je wilt kun je misschien ook online bestellen? Als jij nu al weet dat je bijvoorbeeld graag Woezel & Pip schermen wilt, kun je die gewoon in de webshop bestellen!
Ik heb ze gewoon bij de babydump gekocht. 3/4,- voor 2 stuks. Toen hadden ze oa van Winnie the Pooh en Woezel&Pip.
idd gewoon bij baby/kinderzaken, autowinkels, soms zelf tankstations, en anders online bij veel webwinkels (ff googelen) wij hadden eerst winnie the pooh en later woezel en pip
Wij hebben deze: Zonnescherm Lillifee met ree - Leuk en meer voor lieve kraamcadeautjes en veel kado's voor kinderen.
Via de ANWB site heb ik ze gezien, een oprolbaar is het. http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/handige-accessoires/zonnescherm-oprolbaar-set-van-2-stuks.htm
Destijds bij Jysk gekocht voor 2,99 ofzo per stuk. Van Cars, maar ze hebben ook wat meer meisjesachtige dingen.