er zijn zoveel luchtjes maar welke is nou echt jou favo? die van mij is van.....jean paul gaultier classic!
Wat ik een erg lekker geurtje vind is: Infiniment Chopard Eau de parfum Maar helaas wel erg prijzig, Wel een heerlijk geurtje. Die de heledag blijft hangen.
Dior Hypnotic Poison voor de winter en Ralph Hot van Ralph Lauren voor de zomer. Dat zijn vaste lievelingen van mij maar ik ga ook regelmatig vreemd met allerlei ander geuren hoor! Ik heb een echte geurentic! beroepsdeformatie hihi ik werk in een parfumerie
heb niet echt een lievelings luchtje.. heb nu "Mysterie" van Naomi Cambell.. voor mijn verjaardag gehad en ruikt ook erg lekker xxx
Ik ben echt parfum verslaafd. Heb ong. 85 verschillende parfums Maar 'Blue' van Ralph Lauren en 'L'eau D'Issey' van Issey Miyake zijn echt mijn favorieten!
Flower Bomb van Viktor en Rolf en Issey Miyaki (ook voor mannen heel lekker). Ik stik echt van de parfum maar dit zijn de favorieten.
Ik zweer bij Mania van Georgio Armani. Lekker zacht geurtje wat niet verveelt of overheersend is. Verder heb ik ook nog als favoriet Angel van Thierry Mugler, is wel erg overheersend maar als je er maar een beetje van opdoet is ie erg lekker. Groetjes Suus
in de zomer Sun van Jill sander en in de winter gucci rush rood. mmmm heerlijk. Vroeger vond ik Musk altijd erg lekker....ik heb 'm nog steeds en hij ruikt nog steeds lekker.