Dior Hypnotic Poison is errrrug lekker Maar wat ik gek vind is dat ik nog geen reactie heb gezien over MOCHINO (weet ff niet hoe die heet) Het is een rood met zwartflesje en deze is echt Fantastisch!!!!
die van mij blijven ja ik heb meerdere Noa , Anna sui( jammer wordt niet meer op de markt verkocht). deze twee zijn t echt .helemaal
Angel van Thierry Mugler blijft heerlijk, kan dan de hele dag aan mezelf lopen snuffelen. mmmmm. groetjes, lidwina
Ik heb een parfum tik!!!!! Afgelopen zomer in Frankrijk in Grass geweest (DE parfumstad van Frankrijk!!) Ik kan er geen genoeg van krijgen en ik hou voornamelijk van een beetje zoete, frisse geuren (ben blond dus zware opium-geuren zijn niet aan mij besteed. Ook vind ik het leuk om een geur te hebben die niet iedereen opheeft soms Favoriet zijn oa: Burberry Touch for woman (niet in Nederland te koop meer) Kenzo Pour Elle (langwerpige fles, ook niet in Ned te koop) Lolita Lempicka (dat mooie zeegroene flesje met goud) Agent Provocateur (alleen bij de Bijenkorf te koop) Narciso Rodriques for her (ook een designer-geur..dus niet overal te koop) Molinard in Frankrijk te koop in de parfumfabriek Verder hou ik ook erg van de klassieke, tijdloze geuren zoals: Allure van Chanel Dolce Vita van Dior Maar ook : Sun van Jill Sander is lekker in de zomer L' eau d'issey van Miyake Gucci en Noa zijn heerlijk! Voor m'n lief vind ik: Dune voor mannen Chopard Kasmir (ook niet meer te koop in Ned) en Dunhill errug lekker.
Inderdaad: Bruno Bannani (die roze!!!) en Marousshia! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Spuit me helemaal suf in die parfum