@ Belle, ook toevallig dat we dezelfde geur lekker vinden Wat ook een aanrader is van Chanel num 5 is de emulsion de parfum. Lijkt op vloeibare bodylotion in een fles en ruikt super lekker en is zacht voor het gehele lichaam.
Light Blue van D&G goude verpakking (She??)van Armani en heb nu Very Irresistible (summer) van Givenchy op
heb eens poison van een toenmalig vriendje gekregen18jaar terug..ik vond het zoo zoet, heb het mn moeder gegeven
Mijn all time favorite is helaas niet meer te koop. Waar ik ook op vakantie ga, ik probeer elke parfumerie om te kijken of ze m hebben. Tot nu toe nergens Het gaat om Organza Indecense van Givenchy. Nu gebruik ik in de zomer Sun van Jill Sander en in de winter en een avondje uit Armani Mania. Ook lekker
Mijn favo is toch wel Cerutti 1881, heerlijk!! Helaas niet meer overal te koop, maar zolang Douglas hem nog heeft ben ik heel blij. Verder vind ik Eternity van Calvin Klein ook heerlijk.
@Heel76, ik kocht wel eens bij www.Strawberrynet.com parfum die niet meer hier verkrijgbaar was en liet het dan overvliegen vanuit HongKong bijv en dat ging heel goed. Misschien een tip. Zag alleen net dat de site niet (meer) werkt.. misschien een ander keertje nog ff kijken. Mirre
@mirre Thanks for the tip, maar helaas.....ook daar niet te krijgen Blijven het gewoon proberen Liefs Heel
femme van rochar....heerlijk maar jammer genoeg niet zo makkelijk te krijg meer neem deze altijd mee op het vliegveld als we op vakantie gaan kan ik er weer een jaartje tegen aan.. en idd jean paul gaultier is ook ontzettend lekker enne noa en wish hmm heerlijk die zijn gelukkig wel overal te krijg...
Ik ben niet echt een parfumdrager. (vergeet het zoooo vaak) Op het moment heb ik 2 luchtjes die ik regelmatig gebruik: Mexx Waterlove Davidoff Coolwater Women