Ik word he-le-maal gek van mijn neusallergie. Ik weet dat het komt door huisdieren, huisstofmijt en pollen. Niets helpt! Ik ben aan mijn neus geopereerd, gebruik neus sprays, Loratadine tabletten.. heb zelfs een tijd infrarood licht geprobeerd. Mijn huis wordt regelmatig gelucht en gestofzuigd. Nog steeds is mijn neus verstopt, dik en jeukerig. Ik heb een droge mond en slaap slecht. Wat kan ik nog meer doen!!
Even contact op nemen met de allergologie praktijk in Arnhem. Hun therapie heeft een slagingskans van 80 % !!
Ik ken ook iemand die veel baat heeft gehad bij bioresonantietherapie, maar zij had voedselallergieën. Jammer dat de dichtsbijzijnde bioresonantietherapeut zo ver van hier vandaan woont, anders had ik het wel geprobeerd.
@FB1984, vervelend joh! Volgens mij mag je ook niet teveel tabletten innemen tijdens zwangerschap toch? Ik weet in elk geval dat ik moet minderen met de Loratadine, las ik ergens op internet. @Islah, vermijden probeer ik ook met luchten en stofzuigen. Ik kan niet de straat vermijden.. ik ga de therapie die je noemde eens googlen, ken ik niet. @FleurSylvano, watvoor behandel methode gebruiken zij? Acupunctuur heb ik ok al geprobeerd.
Je krijgt de allergie ingespoten met injecties (3 jaar lang.) Eerste 3 maanden elke week , is er na 1 jaar geen verschil dan stopt de behandeling. Uiteindelijk went je lichaam dus aan de allergie!
Die behandelingen worden ook in veel ziekenhuizen gegeven, dus als dat niet in de buurt is, kun je even kijken of je dichterbij terecht kan. Ik volg het ook, maar voor huisstofmijt is het slagingspercentage veel lager, daar doe ik dus niet voor, alleen goed uitkijken met de inrichting van het huis. Pollenallergie is wel een hoog slagingspercentage, die prikjes haal ik dus elke maand. Ben pas ruim een jaar bezig, weet dus nog niet of het bij mij gaat helpen. Desensibilisatie heet het, trouwens, als je wilt googelen.
Bij mij helpen die loratadine tabletjes ook niet. Toen kreeg ik flutiscason propionaat van de ha. (= een neusspray) Sindsdien heb ik zelden last van huisstofmijt, hooikoorts, honden, katten konijnen etc
Ja, dat is het lastige natuurlijk! Maar heb wel eens gehoord dat je dan het beste vantevoren vaseline rondom je neus(gaten) kan smeren, geen idee of dat werkt.
Vraag eens om beclometason, dat is speciaal voor neusallergie. Kun je via de huisarts krijgen. Kun je gewoon altijd gebruiken, en werkt erg goed, juist bij neusallergie
Gek word je ervan he. Ik heb er ook nog eens jeuk in mijn ogen, jeuk in mijn oren en astma. Ik ga ook eind dit jaar voor de behandelingen voor mijn allergie want ik heb gewoon echt heel veel medicatie nodig nu en het helpt ook niet heel veel. Ik heb zelf last van pollen. Neusspray, oogdruppels, medicatie voor hooikoorts en 2 voor astma
Ik heb deze spray ook gehaald en moet zeggen mijn klachten zijn erg verminderd! Super bedankt voor de tip! Gebruik jij het elke dag? Of alleen als je er last van heb? Er staat in de bijsluiter dat het een aantal dagen kost voor het het max effect bereikt. Maar ik wil eigenlijk nu ik zwanger probeer te raken zo min mogelijk medicijnen gebruiken. Wat zegt jouw huisarts over het gebruik met zwangerwens/zwangerschap?