Ik zoek gewoon een leuk, simpel restaurant waar ik ff een hapje kan gaan eten. Hoeft geen speelhoek bij te zijn ofzo. Ik ga altijd graag naar Bazar, ze zijn lief voor kinderen en door de rumoerigheid valt mijn drukke peuter niet zo op Misschien hebben jullie nog andere ideeën naast Bazar?
De berenrestaurants zijn erg geschikt om met kinderen heen te gaan. Lekker, 'normaal' eten, niet zo duur. Wel altijd druk, you love it or you hate it
palladion in vlaardingen op de wilhelmina kade. Is een grieks restaurant met speelhoek en erg kindvriendelijk.
Ik vind het eten bij de berenrestaurants iets te normaal Veel mensen zijn gek op die berenrestaurants maar ik vind het daar echt helemaal niks... Grieks, lekker!! Die hou ik zeker in gedachten, klinkt goed
Paladion in Vlaardingen is van vrienden van mij erg goed eten heel goed betaalbaar en kinderen Indd geen probleem! Zeker een aanrader!
Het wapen van Poortugaal, zit bij mij in de straat. Er is een kinderspeelhoek met in het weekend een oppas erbij. Er zijn niet meer dan 4 kinderstoelen dacht ik, want ze willen niet alleen maar een kinderrestaurant zijn. Het restaurant is een beetje versierd met ridders enzo, kinderen kunnen ook verkleed aan tafel komen eten. Kijk maar op www.cáfewapenvanpoortugaal.nl Succes!!
Boekmans, daar zit ook een vestiging van in rotterdam, pizzahut , verder in de straat bij bazar zit ook die heerlijke bagel zaak. Heerlijk eten en veel lawaai en biologisch! Hotel newyork, gonzales bbq restaurant rotterdam, eel leuk vind ik villa augustus in dordrecht, ben ik vaste klant
Eetlokaal van de boer (kookt met alleem producten iit de regio) uit eigen stad (verbouwt zelf eten) en de olijftuin (meditiraans) Alle drie zelfs baby vriendelijk ze hebben alleen geen speelhoek ofzo
Hmm wel gezellig, maar wij zijn er 2 keer geweest (Maassluis) en waren beide keren niet heel erg tevreden over het eten eigenlijk
Bedankt voor alle tips, leuk, ik ga graag buiten de deur eten! Vandaag toch weer beland in Bazar trouwens
Hmm er zit een grote Chinees op de kruiskade. Een aanrader zolang je het niet erg vind dat je de menukaart niet knt lezen