Haha schiet me nu wat binnen, we waren aan het skeeleren met mijn vriendin , toen moesten we oversteken aan een drukke autoweg , ik konniet remmen dus wat doe ik, ik pak zo een man vast die naast mij stond, gelukkig kon hij er wel om lachen, maar ik schaamde me dood (was ook nog eens een knappe kerel )
Op deze manier kom ik de nacht wel door haha! Hier meer een blunder voor ml. Toen we nog bij mijn souders in woonden hadden we seks. Opzich niet erg maar mijn souders kennen (kenden) het woord kloppen niet.. En normaal gesproken geen ramp tenzij we seks hebben. Nu was het zo dat ml klaar was gekomen en even uit bed ging om de tv aan te doen (lag zelf in bed onder de dekens GELUKKIG!) Komt in een keer mijn svader de kamer in lopen, om wat te vragen aan ml. Ml staat met zijn pielie wielie richting zijn vader gericht... Het gezicht van mijn schoonvader op dat moment ga ik nooit meer vergeten!!
Huh? Waarom doet mijn smiley het niet meer?? Edit: Nu wel, maar aks ik quote doet ie et niet, vreemd?
Nou ja, genant misschien niet echt, maar op dat moment schaamde ik me kapot.... Nu vind ik het vooral erg grappig.... Werk bij een internationaal bedrijf en iedere dag werd ik tussen 16:45 - 17:00 gebeld, niemand zei iets je hoorde alleen iemand nogal luid "ademen". Zo'n beetje iedereen wist er vanaf en we maakten altijd grapjes over mijn "hijger". Regelmatig ging hij op de speaker Op een gegeven moment bedachten we dat we maar een keer met een aantal moesten terug hijgen..... .... De telefoon ging, ik zei nam op. We zaten klaar. Geen directe reactie. Alleen een zucht. Met 4 collega's zat ik op het telefoontje te wachten en we hebben nogal luid in de telefoon gehuigd en gekreund...... Toen hoorden we in ene aan de andere kant van de lijn "hellloooo S*** are you there? S*** is this you?". Bleek het een van mijn dagelijkse contacten uit de UK te zijn We hebben de hoorn er maar op gegooid (Die hijger heeft nog weken gebeld, toen was het in ene over....).
Ik moest werken in de Brasserie en moest wat borden uitserveren. Ik loop met die borden richting het tafeltje en zette een verkeerde stap! Ik belandde lichtend over de tafel heen!!!!! Maar... gelukkig had ik de borden nog vast!! pfieuwwwww De klanten die er zaten : Wou je op tafel komen liggen? Mag hoor. geen problemen mee. Of ben jij vanavond het voorgerecht?? Ik ben aan het werk op 1 van de afdelingen in het verzorgingshuis ( meerdere functies daar ) Bukte..... en OOPS!! mijn knoop en rits sprongen kapot...... Kon nog net optijd mijn broek omhoog trekken...... liep ik dan hijsend naar de linnenkamer om te vragen of ze het snel kunnen fixen.....
IIEEEHHHLL *ziet beeld van moeders voor zich* Zo ben ik een keer betrapt door het broertje van mijn ex
Voor m'n werk moest ik een keer op cursus samen met een collega van een andere afdeling die ik eigenlijk niet kende. Hij een stuk ouder en best wel leuk! Hij had een auto vd zaak en ik niet dus zou met hem mee rijden. Was nog voor de TomTom tijd. We waren al een eindje onderweg toen ik wilde weten hoe lang we nog onderweg zouden zijn. Het was zo ongeveer aan de andere kant van het land. Dus ik vraag aan hem: hoe ver is het nog schat je? Dat kwam er dus uit als schatje. Toen ik dat zei dacht ik al oooohhhh wat kwam dat er stom uit. We konden er hard om lachen gelukkig en als ik hem later tegen kwam op werk zei hij: hoe is het schatje? Kreeg gelijk een rood hoofd want hij was best leuk
Whahahaha Hier nog even geen idee van echt gênante momenten. Behalve vanwege doofheid dingen slecht verstaan en er een seconde later direct naar vragen. Of héél enthousiast reageren op het compliment over de mooie kleurtjes van mijn zonnebril - niet wetende dat SM tegen haar zoon (mijn partner) aan het praten was. Maar goed, dat zijn gewoon 'oeps'-momenten. Niet echt supergênant.
Moest diep graven maar: Slappe lach krijgen toen ik iets moest omroepen over de intercom van het zwembad, ik kwam er niet meer uit. Bij je nieuwe werkgever de telefoon opnemen met de naam van je vorige werkgever. Vragen wat iemand haar ku.maat is, terwijl je toch echt cupmaat wou zeggen..als lingerie verkoopster.
ik lag van de week met 2 vriendinnen op het dakterras. Sta ik op, voel ik een felle steek en heel veel brand en jeuk. Ben ik dus in mijn bikinibroekje geprikt/gebeten door een daas. Dikke rode schijf die jeukte vlak naast mn kruis onder mn bil. Vriendinnen willen kijken en gaan keihard lachen. Twee uur lang met een coolpack tussen mn benen gelegen. Savonds was de jeuk en pijn bijna weg. Ik met een vriend naar het park om nog even een wijntje te drinken en bij te kletsen. Moet ik enorm nodig plassen. De wc hokjes waren al afgesloten. Dus na nog een wijntje zei ik: ik ga wel in de bosjes, het is toch pikdonker (naar huis fietsen zou ik niet halen). Zit daar rustig te plassen, goed in de gaten houdend of ik mn slippers droog hou. Helemaal gelukt. Denk ik: wat jeukt en branden mn billen toch. Zit ik dus lekker in de brandnetels :S kwam hevig krabben terug op ons plekje. Eenmaal thuis kwam ik er ook nog achter dat ik enorme rode wijnvlek op mn kont had (wit/zwarte broek) omdat ik precies was gaan zitten op de plek op het kleedje waar een bekertje was omgevallen...
hilarisch topic.. werkelijk tranen over mijn wangen.. ! Ik kan zo gauw niets anders verzinnen dan iets van een aantal jaar geleden. Ik was met een mannelijke collega aan het werk ( werk in een psychiatrisch ziekenhuis ) en er was iets met de computer.. dus ik duik onder het bureau om te checken of de kabels wel goed zitten. Net op dat moment komen de ouders van 1 van onze patiënten binnen. Die zagen mij niet zitten, maar begonnen een super serieus gesprek met mijn collega over hun zoon. En ik zat daar maar en hoe langer het duurde hoe meer ik bedacht dat ik er echt niet meer onderuit kon komen omdat het er wel erg gek uit zou zien... heb daar zeker 20 min gezeten denk ik.. en toen.. .Ging mijn telefoon die aan mijn broek hing...