Beste dames, Ik heb sinds gistermiddag erge pijn in mijn buik, link onderin. Het doet er veel pijn en ik kon gister amper lopen, en als ik net zat of net ging staan was de pijn helemaal niet meer te harde. even wat puntjes: Heb al een tijd niet goed gegeten, veel eetbuien Weinig gedronken Diarree gehad. Ongeloofelijk veel stress gehad. Zou dit obstipate kunnen zijn? ben vanochtend naar het toillet geweest en dat gaf wel iets verlichting maar heb nog steeds wel een gevoelige buik, als het goed is zou dat nu voorbij moeten zijn? Aan de andere kant denk ik dat het misschien mijn eierstokken kunnen zijn. Het zit precies op die plek en het is behoorlijk pijnlijk. Ik ben 3 maanden geleden getest op Chlamidia, ik neem aan als dit het zou zijn dat ik nog niet zo erg veel pijn zou hebben? Heb wel vochtverlies en heb tussen de menstruatie door ook 2 weken licht bloed verloren. Heb een erg opgeblazen buik ook, ik ben als de dood dat dit eierstokkanker is. Excuses voor het misschien warrrig overkomen bericht maar voel me ook erg emotioneel door alles nu en ik hoop dat jullie me misschien iets over jullie ervaringen kunnen vertellen of weten wat het zou kunnen zijn. Ik ga maandag naar de dokter, maar dit duurt nog 2 dagen helaas Alvast bedakt!
Hoi, ik ben geen arts, en zeker weet ik dus ook niet of dit bij jou zo is. maar ik heb hetzelfde en bij mij is het ovulatiepijn, dit duurt bij mij ook een paar dagen, het is een scherpe pijn en rechtop staan lukt bijna niet. erg pijnlijk, ik heb het iedere maand en ben al wel naar de huisartsenpostgeweest omdat ik niet wist wat het was. Wat bij mij verlichting geeft is de medicijnen gebruiken die ik bij de menstruatie gebruik (aleve femina)dan is de scherpste pijn een beetje weg.
Kan best van obstipatie komen, maar als je het nu kwijt bent moet de pijn wel gaan zakken. Mag natuurlijk best nog even nazeuren, je buik heeft toch een opdonder gehad. Daarnaast weet je het zel vast wel, maar veel water drinken (2 liter per dag) en vezelrijke voeding eten. Vezels zitten in brood, fruit, volkorenpasta, groenten enz. Dus wen jezelf een gezond voedingspatroon aan.
heb ook heel erg last van ovulatiepijn en klinkt inderdaad bekend! vraag me wel af of er niets tegen te doen is... ben namelijk al paar keer geopereerd vanwege verklevingen en daar zijn eierstok en eileiders verwijdert maar nog steeds de pijn 2 keer in de maand! en zo hevig dat ik amper voor me dochter kan zorgen met als gevolg dat me moeder op moet passen.. moet nu begin mei weer naar de gyn op controle dus hopelijk heeft hiju dan een oplossing want dit is niet meer leuk
Ik zou niet aanmodderen omdat je niet alleen pijn hebt.. maar ook tussentijds bloedverlies hebt gehad.. dus ik zou maandag langs de dokter gaan zoals afgesproken.
ik heb dit ook gehad en ik had verklevingen in mijn eier stok die hebben ze met een kijkoperatie weggehaald en heb een spiraal gekregen
Tjoebie had dit topic ook geopend op een andere site. Ze schreef daar dat ze de dokter had gebeld en die zei dat het wel tot maandag kon wachten. Tjoebie, het had wel aardig van je geweest om dat zelf even te melden aan de meiden die op je gereageerd hebben.
De linkerkant van de buik zit wel het gedeelte waar vaak een verstopping van in de darmen zit. Zou het aankijken en anders maandag de dokter bellen?