baby are you down down down down dooooown dooooooooown vindt ik ook een heerlijk nummer habibiAna wat is mozza??
Als Levi mee rijd staat er een cd op met kinderliedjes van VOF de kunst. En als ik alleen ben staat hij op 100% NL
jaaa die is geweldig, en heb hem in verschillende uitvoeringen verder draaien we rai in de auto maar die staan weer niet op de usb maar in de wisselaar usher raymond vs raymond is ook een lekker album
Bij mij kan het van alles zijn, maar voornamelijk hardcore en hardstyle... Nu zit er een cd van the baseballs in.
ik luister naar Pink of metallica..op dit moment zit anouk erin. Met dochter en zoonlief in de auto is het meestal K3!
Jason Mraz vind ik erg goed. Maar ben nu meer "into" Marie mena. Verder houd ik wel van Ilse de Lange en Allasin Morisette. Ben eigenlijk niet zo op de hoogte van de nieuwe dingen nu.
Hier eigenlijk iedere keer weer wat anders, nu ben ik de gene die CD's mee neemt en dan luisteren we Racoon, Coldplay, Jason Mraz, Mauro Picotto ... En als mijn mannetje mag kiezen dan hebben we Queens of stoneage ( of zoiets ) , Franz Ferdinand .. Mengelmoesje dus van alles
Momenteel draai ik YouTube - STROMAE - Alors on danse (official videoclip) helemaal kapot in de auto!!
Verder vind ik dit nog steeds een GEIL nummer... sorry hoor haha: YouTube - snoop dog ft pharell - beautiful
Er ligt nu in de auto: De Staat Anouk Live Metallica The Alarm David Bowie en dan nog een paar die ik nu even niet meer weet
hoeft ook nergens over te gaan , klinkt lekker........als ik auto rij ga ik niet intens lopen luisteren naar wat ze zeggen, moet gewoon een bass hebben
in de ochtend moet ik wakker worden.. Dus dan is het meestal hardstyle.. En terug naar huis is het heerrrrrlijke meezing muziek.. Voornamelijk Anouk
ik vind rb wel leuk wat hip hop maar kan ook vn rock houden vind marokaanse muziek ookwel leuk cheb mami. turkse muziek ook leuk gipsy muziek ook leuk hahaha