Wat is jou tik?

Discussie in 'De lounge' gestart door cvwinkoop, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi grappig om te lezen dat veel mensen dezelfde soort 'tics' hebben.

Ik heb een tic met mijn dekbed, die moet bovenin precies goed in het overtrek zitten, door het slapen zakt het dekbed vaak wat naar beneden zodat je bovenin alleen een stukje overtrek vasthebt, daar kan ik echt niet tegen! Verder zal ik nog wel meer dingen hebben maar daar ga ik nog op letten.

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    :oops: Ik word helemaal :pale: gek als de gordijnen ook maar een beetje scheef hangen :oops:

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah grappig dit, ik kan niet tegen openstaande deuren. Als er een kastdeur of andere deur openstaat moet ik hem dicht doen. Toen ik nog thuis woonde en een keer vergeten was mijn kastdeur dicht te doen en al in bed lag ben ik er toch uit gegaan om hem dicht te doen.
    Verder heb ik geloof ik niet echt tics.

4. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Voor ik ga slapen en langs de kier van de gordijn na buiten kijken,doe ik dit niet blijf ik wakker om het alsnog te doen,word er niet goed van soms haha

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Tevens duik ik elke avond onder het dekbed om het uiteinde van m'n dekbed goed in te stoppen. Ik weet wel dat je dit ook aan de buitenkant kunt doen, maar soms zit er dan toch een randje niet goed aan de binnenkant en dan irriteer ik me mateloos.

Verder heb ik in de pubertijd veel tics gehad (tig keer controleren of het gas uit is, de achterdeur op slot is, ook mocht ik geen voegen van tegels aanraken en moest mijn linkerschoen persé iets meer vooruit staan dan m'n rechterschoen als ik ze wegzette :rolleyes: ). Dit is slechts een kleine opsomming. Gelukkig heb ik de tics zelf afgeleerd, wat me veel pijn en moeite gekost heeft.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb de tic om altijd als ik ergens kom te verkennen.

heel simpel eerste voelen waar je op staat hoeveel hoeken en deuren je tegen komt naar de uitgang.of en houten balken zijn etc.
    verder loop ik altijd te zoeken naar een ondergrondsebrandkraan want er zou maar eens brand komen.

dit zijn mijn vervelenste ticcen

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, wat ik ook nog heb. Als we in bed liggen MOET ik aan mijn man vragen of ie de deur wel op slot heeft gedaan. Ik vraag eerst altijd:"heb je alles op slot gedaan." Hij antwoordt dan met ja en dan moet ik toch nog even vragen:"ook de voordeur?" Als ik daar geen bevestiging van heb kan ik gewoon echt niet slapen.

8. bij mij moeten de borden op volgorde staan.

en ik besmeer de boterham helemaal tot alles bedekt is, en ik doe de boterham echt niet dubbel, maar snij hem door midden en doe hem dan dubbel.

en als ik naar de chinees ga en er zit kroepoek bij, mag hij echt NIET breken....

en ook bij mij moet het dekbed goed in de hoes zitten, anders word ik gek.

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mwhaha mijn man lijkt op jou!! ik doe altijd alles dicht voordat we naar bed gaan.. en dan liggen we in bed zegtie: heb je alles dicht en op slot gedaan?
    zeg ik: ja..
    zegtie weer: ''ook het gas?''.... jaahaaa...... ''ook de voordeur?'' jaaaaaaahaa!! ''ben je de balkondeur niet vergeten''? :D hahaha soms om gek van te worden.. en als ik dan een keer express ''weet ik niet'' zeg, gaat hij er snel uit om alles te controleren haha

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dat jullie de deur op slot doen zeg! Zijn jullie niet bang dat als er brand uitbreekt dat je er niet uitkunt?

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat een leuk (en herkenbaar) topic!

Ik MOET altijd eerst mijn rechterschoen aan doen. Zelfs als ik per ongeluk eerst een keer mn linker eerst doe, doe ik hem weer uit en trek dan alsnog eerst mijn rechter aan. Ik doe ook altijd eerst de rechterschoen bij mn dochter aan!

Heel veel dingen moeten symmetrisch zijn anders word ik er gek van haha

Als ik in de auto zit beweeg ik altijd mijn tenen. Als rechts een lantaarnpaal (of boom, of paaltje of wat dan ook) passeert is het mijn rechterteen en hetzelfde bij de linkerkant. Dit doe ik soms ook met mijn tanden. Rechterkiezen of linkerkiezen op elkaar. Dit heb ik al jaaaaaaren haha.

Ik ga even nadenken over meer tics...

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik moet altijd een kussen om me schoot hebben als ik op de bank zit waar ik ook ben ook is er geen kussen dan pak ik me tas

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Euhm...misschien ben ik dom hoor, maar is dit een grapje of ben je serieus? Ik ben veels te bang dat als ik de deuren niet op slot doe er ingebroken wordt. Of ben ik echt blond en houd je me voor de mal? :(

@ Moesje: Nou als mijn man voor de grap zegt dat ie niets op slot heeft gedaan kan ik ook echt niet slapen hoor....Erg eigenlijk, want ik weet natuurlijk best dat ie alles op slot doet.

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik heb ook een teltik! traptreden tellen enzo .... echt heel erg

15. Maia

Maia Niet meer actief

baardharen van mijn man uittrekken :oops:

vind hij niet zo leuk

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Voor het aantrekken eerst goed kijken wat de rechter- en wat de linkersok is.
    Heb van mijn man sokken gehad waar al een L en een R op staan :)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

:) :)

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hahha nee, dat is geen grapje hoor! Waarom zou het een grap zijn?!
    Wij doen hier nooit de deuren op slot. Nu hebben we wel 2 grote honden, maar daarvoor deden we ook de deur nooit op slot. Bij mijn ouders vroeger ook niet...
    Ben als de dood dat er brand uitbreekt en ik er niet meer uit kan doordat de deur op slot zit :(
    Dit is toch geen domme opmerking?? :(

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maar ben je dan niet bang dat er ingebroken wordt??? Als ik de achter- en voordeur niet op slot zou doen zou ik echt niet rustig kunnen slapen. Iedere gek kan dan zomaar bij me naar binnen. Geen fijn gevoel.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Van een inbreker ga je meestal niet dood ;)
    Misschien zit mijn angst ergens anders... Geen idee. Ze moeten eerst maar eens binnen zien te komen met mijn honden... maar ben voor inbrekers nooit bang geweest. Stom he?

Deel Deze Pagina