dan zijn er altijd nog ramen haha nee hoor.. maar wij deden eerst ook nooit alles op slot, totdat er ineens een inbreker in ons huis stond dusja.. nu checken we alles 3 dubbel.. als ik alleen thuis ben doe ik ook de deur op de knip..
Ik heb verschillende gekleurde wasknijpers. Als ik de was ophang, mogen er niet twee wasknijpers van dezelfde kleur naast elkaar op de lijn zitten...Weet ook niet waarom, maar dat mag gewoon niet van mij. Mijn vriend heeft een gelukspoppetje aan zijn autospiegel hangen. Die moet hij altijd even aanraken als wij aan het rijden zijn.
Ik begrijp het wel hoor, zeker als je een inbreker in je huis hebt gehad! Doodeng! Wij hebben vroeger brand in huis gehad, dus misschien is dat de reden bij ons.
Wij doen de deur ook nooit op slot, in het begin wel maar is er een beetje bij gebleven. Voordeur zit wel altijd op slot, maar die gebruiken we ook zo goed als nooit. Mijn ouders hebben de deur ook nooit op slot. En ik denk altijd als een inbreker binnen wil komen doet hij dat toch wel.
Ja natuurlijk als ze binnen willen komen komen ze dat toch wel, maar ik maak t ze t liefst wel zo moeilijk mogelijk, ontmoedigingsbeleid zeg maar . Bovendien wordt bij ons in de stad de laatste tijd heel erg veel ingebroken. Er worden regelmatig brieven door de politie verspreid dat je de deur ook op slot moet doen als je alleen maar even naar zolder gaat bijvoorbeeld, want ze komen gewoon op klaarlichte dag binnen. Is ook bij mijn schoonzusje thuis gebeurt.
wij hebben ook nooit de deuren op slot in de zomer laten wij ook de achter deur gewoon open staan welliswaar op de haak maar wel gewoon open. in ons oude huis deden we het na dat ze hadden ingebroken wel maar dat was na 3 maanden ook vergeten. nu denk ik ook dat het ligt aan waar je woont wij wonen in een dorp waar vrij veel sociale controle is in is er iets niet in orde word er wel gebeld.
Even een kleine opmerking over de deuren niet op slot doen... Sommige verzekeringen trekken zich terug als er geen "inbraakbewijzen" zijn zoals een geforceerde deur of beschadigd slot... Ook zo met auto's hier in België krijg je een boete van 50 als je auto niet op slot is...
hihihi, ik ben van de priemgetallen. mijn man van de kwadraten, dus in de auto is het even zoeken voor we het ergens over eens zijn maar bij mij mogen sokken niet fout zitten
nou, ik voel me helemaal beter, ik ben dus toch niet gek! Erg leuk om te lezen wat voor "rare" dingen iedereen doet!
Ik denk echt dat het genetisch bepaald is... Verteld al dat mijn vader het ook ongeveer hetzelfde heeft als ik, maar toen ik het erover had met m'n tweelingszus bleek dat zij het net hetzelfde heeft maar dat ze het gewoon nooit echt tegen me durfde vertellen omdat ze zich er wat voor schaamt! We kunnen er dus niets aan doen
Ik vraag ook altijd als we in bed liggen, of alles op slot zit. En als ik een vrije dag heb en mijn man moet werken, dan ga ik altijd als hij net weg is, nog even de deuren langs, of alles wel weer op slot zit.
Haha, erg grappig om te lezen.. Bij mij mogen er nooit meer dan 3 smsjes in m'n telefoon staan, alle verzonden smsjes wis ik meteen. Eerst had ik dat uitgezet maar moet ze toch eerst nalezen en dan wissen haha.. Met typen vergeet ik bijna nooit een hoofdletter, bijv aan het begin van de zin en met een naam. Kan er echt niet tegen als ik dat niet doe! Een uitroepenteken aan het eind zetten!!!!!!! Hahaha.. puntjes aan het eind van de zin. In m'n pc moet alles in mappen staan; in bijvoorbeeld afbeeldingen mogen geen losse foto's staan. De tandpasta moet rechtop staan.. Toen ik nog thuis woonde maakte m'n vader er altijd grapjes over. En zo zijn er nog wel meer hahaha..
haha..wat herkenbaar allemaal.. ik eet altijd eerst de groene m&m's op..daarna ga ik over op een ander kleur! na een bezoekje aan de wc snachts ren ik ook de trap op en spring ik in bed, alsof iemand mij volgt en elk moment kan grijpen!! ik wil altijd met mijn rechtervoet de deur uit of in.. na handen wassen, elke keer weer insmeren met handcreme!! kan niet zonder!!
Ik wil echt alle kleine lampjes in de slaapkamer uit hebben en geen klein rood lichtje van de tv of een klein blauw lichtje van de dvdspeler zien. Ik ga me er anders mateloos aan irriteren en kan dan niet slapen. Verder moet mijn dekbed goed in het overtrek zitten want een stuk overtrek en dan pas mijn dekbed vind ik 3x niks. Ook hebben mijn tieners en ik sinds een half jaar een tik dat we de klinkers in een worod veranderen in een "i".....dan krijg je hele rare woorden. Probeer dat maar eens met paashaas of slaap lekker enzo... Betrap me er trouwens wel steeds op dat ik dat vaker doe en het slaat echt nergens op.Maar ondertussen ben ik behalve mam nu ook mim en pap is ook vaak pip....
Ik heb een tik dat ik niets te maken wil hebben met het getal 13.. Ik zal nooit een huis kopen met het getal 13 of 26 oid ook al is het mijn droom huis .. alles wat met dat vieze kut getal te maken heeft vermijd ik.. Mij zie je ook het liefste niet op straat op vrijdag de 13e, ik zal nooit vliegen op de 13e .. Het hoeft ook niet perse vrijdag de 13e te zijn ik kan gewoon niet tegen het getal 13 op zich .. brrr Mijn andere tik is als ik iets vertel en de andere luisterd bv niet dat ik dan het woordje '' dussssssss '' gebruik ..