Wat is jou ultieme droom?

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    De allerbelangrijkste ga ik niet zeggen, straks komt hij niet uit (a)

2 gezond en gelukkig kindje, familie en vrienden en onszelf natuurlijk
    3 eigen onderneming beginnen in Angola met vriend, zwager en/of anderen
    4 huis laten bouwen in Angola. Grond is al geregeld hihi. En ook huis in nl. We willen namelijk niet echt wonen daar. Het is daar nogal corrupt/gevaarlijk etc
    5 altijd een goed en eerlijk leven blijven leiden zoals nu

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Een slank en mooi lijf hebben!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    We hebben al een prachtig leven en al onze grote wensen/dromen zijn al uitgekomen of worden in de nabije toekomst verwezenlijkt. ;) Dus dan blijft de wens over dat alles altijd maar zo mooi mag blijven als het nu is...en dat onze kinderen wanneer ze volwassen zijn ook een mooi leven hebben met alle gezondheid en geluk. :)

4. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    1. Een goede bevalling en een gezond kindje
    2. Dat mijn halfbroer beter wordt (zit er helaas niet meer in)
    3. Mijn lichaam terug voor de twee zwangerschappen HAHAHA
    4. Lekker gelukkig blijven met man en kinderen
    5. Even knuffelen met Gary Barlow :D.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mijn droom...

Veel dromen zijn al uit gekomen, maar ik wil heel graag samen met mijn man een gezinnetje, zijn bezig met klussen voor de 1e.

En ik wil graag een eigen plek om te wonen en vooral te léven. We hebben eigen woning, maar we wonen op een melkveebedrijf wat mijn man met 2 ooms runt. Deze 2 zijn ongehuwd en wonen nog met moeders in een huis. Wij wonen er naast. Blij met huisje, maar minder blij met de het feit dat we totaal geen privacy hebben, vooral het hebben van een eigen tuin(tje) waar ik me helemaal uit kan leven zonder dat er over gezeurd wordt, mis ik!!! Ook kan "oma" alles in de gaten houden omdat zij rondom ons huis kan lopen(tuin).
    En daarbij; ik mag haar niet, lees hier regelmatig over schoonmoeders, maar ik kan je vertellen; schoon-oma's zijn soms nog veel erger! en zeker als je er 24/7 naast moet wonen!

Mijn andere "droom" is een wasdroger, hahaha! maar die koop ik pas als ik hoogzwanger ben, zal ook wel moeten, aangezien het kamertje waar nu het droogrek staat, dan een baby-kamer moet worden en we in ons kabouterhuisje het wasrek geen andere plaats kunnen geven.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Dit dus..

Deel Deze Pagina