Wat is jou ultimed Jeugd-Sentiment?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

    Aura Niet meer actief

    Ik kreeg laatst tranen in mijn ogen bij het intro filmpje op you tube van teddy Ruxpin en Maple town :'( aaaaaaah toen was ik nog zoooo jong...

    Van liedjes krijg ik hele goede herinneringen terug aan No diggity van Blackstreet en Put it on me van Ja rule.....ohohoh dat waren nog eens tijden hahaha...
     
  2. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Take That en Beverly Hills 90210 en ook wel Models inc (meer onbekend is dat)
     
  3. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Jaaaaa,Models.inc.!
    Met actrices die eigenlijk te lelijk waren om model te zijn!
    Hoe jong ik ook was,ik vroeg me altijd af of ze geen knappere (lees geloofwaardigere) actrices hadden kunnen nemen..
     
  4. goudvis22

    goudvis22 Fanatiek lid

    15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Backstreet boys haha zal nooit weer die zwarte trui vergeten met enorme plaat van hun erop :)

    En ajax toch wel mijn grote liefde denk vaak nog met heimwee terug aan mijn mooie kamer echt alles was van ajax.
     
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nou idd, verschrikkelijk was dat!


    Maar vooral met tekenfilms heb ik dat.
    Mapletown, Pompi de robodoll, Dr Snuggles, Teddy Ruxpin etcetc. Hééééérlijk :D
    Waarom zenden ze die tekenfilms in hemelsnaam niet meer uit? Daar laat ik Nathan wel naar kijken :)

    @ Aura, ik voel me ook altijd heel vreemd als ik dat terug zie. En ik kan het nog allemaal meezingen ook!

    Oh hier:
    http://nl.youtube.com/watch?v=slgjr5Vv9uQ&feature=related
     
  6. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    happy hardcore hihihi

    ben geen gabber geweest maar die "muziek" uit die tijd brengt wel veel herinneringen met zich mee.
     
  7. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wijde pijpen jeans (van Cars geloof ik), australian trainingspakken, getoupeerde kuif vol met haarlak gespoten enz. :)
     
  8. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De film van ome Willem :D
    Gelukkig wordt het weer herhaald en kan ik weer elke ochtend, nu samen met mijn zoontje, kijken :oops:
     
  9. Noushka

    Noushka Fanatiek lid

    2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik was megafan van Westlife en Five :) . Heb zoveel intervieuws opgenomen op video en daarna maar zwijmelen met mijn beste vriendin. Ooch wat isie knap.. :)

    En toen ik ietsjes ouder was, elk weekend naar de apresski hut haha. Geweldige tijd :D .
     
  10. tanna

    tanna Bekend lid

    26 mei 2008
    685
    0
    0
    Inderdaad en de A-team en mijn Favoriet The Flyingdoctors en dan vooral doctor Tom.
     
  11. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ja, Models Inc... maar het einde was zoooo onbevredigend!

    Afgelopen zaterdag nog een 'trip down memory lane' gemaakt tijdens het concert van Doe Maar in de Kuip... was in 1 woord echt helemaal geweldig. Maar grappig genoeg was ik in de tijd dat de meisjes bij bos voor ze flauw vielen niet echt een fan, sterker nog... ik vond het niks! Nou behoorde ik met mijn 8 jaar oud destijds ook niet echt tot de doelgroep, volgens mij.. de muziek ben ik eigenlijk pas op latere leeftijd gaan waarderen.

    Het liedje Over de Muur van Klein Orkest doet me ook altijd aan 'vroegah' denken.

    Verder was ik een enorme fan van Wham! Ik vond het echt verschrikkelijk dat ze uit elkaar gingen! Van mijn zuurverdiende geld van mijn krantenwijk ben ik toen naar het concert van George Michael in de Ahoy geweest, toen hij voor het eerst alleen op toernee ging. Ik stond helemaal vooraan en heb de longen uit mijn lijf gegild!

    Verder jeugdsentiment: de Berenboot op woensdagmiddag en later Fun Factory op zaterdagochtend op Sky Channel.

    Mijn vriendin en ik waren toen ook helemaal weg van de tv-serie Fame, heb ook behoorlijk wat geld aan alle lp's van ze uitgegeven (ach... de lp... dat is op zich al jeugdsentiment!).
     
  12. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik heb dat dus ook soms met sommige liedjes echt heimwee naar toen terwijl ik nu supergelukkig ben maar ja brengt weer bepaalde sfeer naar boven.



    beverly hills, Sweetvalley High enHearbreak high

    idd no diggity, 2 pac en dat soort muziek mmmm
     
  13. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Wat voel ik me een oud wijf als ik lees dat sommigen de 'spice girls' noemen als jeugd-sentiment....

    okee, daar gaan we dan, mijn trip down memory-lane...
    -"Bolke, bolke, bolke de beeeer, daar issie weer, daar issie weer!"
    -"Kom op bezoek bij barbapapaaaaaaaaaa......"
    -de onschuldige blik van Laura Ingalls (?) van het kleine huis op de prairy...
    -de film van Ome Willem (laatst even naar gekeken met dochtertje... wat een agressieveling is die Ome Willem eigenlijk!)
    Nou, zokandiewelweer!

    :)
    Amber
     
  14. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    ps: ik vergeet natuurlijk Wham, Duran Duran, crowded house.... Dat was toen ik Bolke de Beer was ontgroeid en toe was aan wat mannelijkers...
     
  15. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    telekids! met harry de hengst en pittige tijden :)
     
  16. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    het echte jeugd sentiment voor mijn is toch wel de plaatselijke discotheek (de roskam) vanaf mijn 15 verjaardag kwam ik daar met mijn beste vriendin.het ding bestaat nu niet meer maar wat ik daar heb uitgespookt haha.

    westlife 5ive bsb.nog steeds als we een vriendinnenavond hebben staat er nog wel eens bsb ofzo aan.we kennen mekaar van de basis school dus dat is zo leuk
     
  17. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Telekids! Daar zaten we dan om 6 of 7 uur al met de dekens op de bank voor de tv :) Al die namaak telekids programma's van nu komen niet eens in de buurt!
     
  18. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.829
    814
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    The A-team en Doe Maar...
    Elke dertiger herkend dit! :)
     
  19. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Inderdaad! Telekids! Geweldig was dat!
    Vooral toen later 'pittige tijden' er ook nog eens in kwam. Heb me altijd bescheurd van het lachen :)
     
  20. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik it nog een klein beetje in me jeugd... 18 bijna 19.
    Vind kelly family helemaal het einde, epica en nightwish ook.
    Mijn denken doen en laten, is gothic, enkel me kledingstyle totaal niet:p
    En me hobbies zijn mijn dieren en knagersopvang.
     

Deel Deze Pagina