Wat is jou ultimed Jeugd-Sentiment?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Er komt een BH 90210 reunie, he? Met Kelly, Donna EN Brenda. Shannen Doherty (de actrice die Brenda speelde) speelt alleen een gastrol, maar goed... ze doet dus wel mee. Ben benieuwd.

    voor alle liefhebbers van het A-Team, een ode van Mr T (BA) aan alle moeders.. het is zo fout, dat het gewoon grappig is!

    http://www.youtube.com/watch?v=7_rBidCk ... ?a=2007-03
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de leuke tekenfilms als de beerenboot, calimero.. al die tom en jerry filmpjes.

    de superspannende serie Q en Q, Catweazle, en gewoon zenders als NL 1 en 2 en als je geluk had ook nog paar duitse zenders en de belg. Geen belspelletjes, geen reclame om de 5 minuten.. heerlijk!

    Dat je nog gewoon alles mocht eten zonder dat je denkt van hmmm nu eet ik weer een bord vol antioxidanten.

    Mijn eerste radio.. dat was nog een buizenradio.. en wat was ik trots toen ik ineens zon 3 in 1 ding had... met casetterecorder en platenspeler. Een walkman ter grootte van een monitor, met een koptelefoon op je hoofd waarmee je uitzag als een alien.

    Verjaardagsfeestjes waarin je ballonnenvoetbal deed, gewoon lekker buiten ging spelen en je jezelf nog kon vermaken.. zonder overdekte speelpaleizen en afkeurende blikken van ouders als je zegt dat je feestje gewoon thuis viert.

    Ik mis die tijd!
     
  3. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    hahaha hier ook hoor :oops:
     
  4. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    hier ook, en zelfs mijn oma was fan van de spicegirls! (ze was toen 87 en leeft nu nog!)
     
  5. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oooooooooo deze was ik nog vergeten

    the wreckles :oops: zooooo leuk

    groetjes
     
  6. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Er komt een spin off van Beverly hills met Jennie Garth en Tori Spelling als leraressen van beverly hills, de spin off gaat dan ook 90210 heten, ik heb al gelezen dat luke perry niet eraan mee wil doen.
     
  7. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Zie mijn eerdere post ;) Shannen Doherty (Brenda) zal wel een gastrol spelen... zouden Brandon en David ook mee gaan doen? Donna was tenslotte in de laatste aflevering getrouwd met David.
     
  8. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik lees net dat Shannon Doherty een complete rol gaat spelen in de spin off....
    Volgens mij komt Brian austin green niet terug.....maar you never know!

    ben benieuwd of het wat gaat worden en of het aanslaat.
     
  9. Magickwings

    Magickwings Bekend lid

    22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ow jaa, die was ik vergeten! Was ik helemaal weg van.

    Nils Holgersonn, Vrouwtje Theelepel, De Gummiberen, de Bluffers.
    Dungeons en Dragons vond ik ook helemaal leuk (en nu speel ik dat met een groep, maar dat terzijde)
    Maar ook de jongenstekenfims vond ik geweldig: Jason and the Wheelwarriors, He-man, Transformers en M.A.S.K.
    Ik heb toch het idee dat de tekenfilmpjes van vroeger gewoon leuker waren... (zegt de oude taart, hahahaa!)

    Ultieme jeugdherinnering:
    Op zaterdagochtend had ik heeeeeel vroeg zwemles.
    Mijn vader bracht me iedere week en als ik klaar was gingen we altijd samen naar de markt om te kijken hoe de kraampjes opgebouwd werden.
    We dronken dan thee in een soort cafeetje aan de markt en namen warme kaascroissants mee voor mijn moeder. Ik kan me nog precies herinneren hoe die kaascroissants roken, gek he?
    En dan mocht ik thuis Fun Factory met DJ Cat en Linda de Mol op Sky Channel kijken. :D
     
  10. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahahaha Limmeke, je hebt helemaal gelijk!

    Ik ging vroeger samen met mijn broer en onze dekbedden sochtends vroeg naar beneden, op de bank en dj cat show en funfactory kijken met een zak chips. Zodra mijn moeder naar beneden kwam werd die zak onder een van de dekbedden verstopt hahahha.
     
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.883
    7.661
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Spice Girls! Ik had zelfs die schoenen.... nou en als je wete hoe die eruit zagen, gatverdamme zeg...

    Bobbys world, zooo leuk was dat he!
    Dommel! Kijk daar heb je Semafoor, en zn vriendje dooohooomel
    Boes Boes! Hij laat zich niet koeieneeeeeren
    Telekids! Megablubberrrrrrr powerrace!

    zoo leuk! Ik ging met mn broertje altijd om half 7 al naar beneden, ik was 8, hij was 4, zaten we voor de tv Telekids te kijken met onze dekens om ons heen en een glaasje chocomelk haha!
     
  12. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  13. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Daktari,met de schele leeuw Clarence!
    Geweldig!
     
  14. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  15. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, nog eentje dan: absolute favoriet in de brugklas:

    http://www.youtube.com/watch?v=5VSuCtebBT0

    Na deze film ben ik ook gaan (stijl)dansen, wat ik sowieso al op Madonna deed in mijn eigen slaapkamer, en op Salt 'n Pepper op schoolfeestje ;)

    Nu nog, doe ik thuis wel eens mijn dansschoenen aan, zet deze plaat op en dans het mee :oops: ;)
     
  16. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oeps: Scandinavische versie ;)

    En dan noem ik nog even: Footloose en Flashdance!

    Heerlijk dit sentimententopic! Dank jullie wel!
     
  17. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo de dj cat show! dat was leuk!
     
  18. shenoby

    shenoby Niet meer actief

    kwa muziek was dat voor mij scooter.
    en mag nu nog steeds graag naar zijn nummers luisteren.

    wat tv betreft was het inderdaad die leuke oude tekenfilms
    boes, dommel, teddy ruckspin en Foofer!
    die blauwe hond vond ik helemaal geweldig!

    poos geleden zende veronica dat nog uit. als ik er bij langs zapte liet ik het altijd even staan
     
  19. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Vroeger was er echt leuke kinder tv! Keek altijd naar telekids of naar kindernet. Naar Dommel, Maple Town, Ovide, Boesboes, Dr Snuggles, Cadichon (ofzo), Snorkels... En oh ja, op vrijdagavond Buurman & Buurman en verder Purno de Purno en Rembo & Rembo natuurlijk :D

    Later vond ik Heartbreak High en Fort Alpha erg leuk!

    Tegenwoordig zijn er nog maar weinig leuke filmpjes hoor, alles is van dat geanimeerde of manga-zooi.
     

Deel Deze Pagina