Slapen op zijn werkkamer omdat hij snurkt, toen moest hij van mij het KDV bellen omdat zoontje niet gaat vandaag, en toen werd hij boos op mij omdat ik boos werd op hem omdat hij de verwarming had aangezet. Enerverende ochtend
Mijn grote man is aan het werk en ik zit hier te wachten tot mijn kleine man weer wakker wordt. (irritant: die heeft tegenwoordig de gewoonte om 's morgens alleen maar wakker te worden om te eten en daarna nog ff door te tukken - iets dat ik niet kan, waardoor ik vanaf 7 uur zit te zitten. Grrrr!)
mijne ligt ziek in bed. heb vorige week een miskraam gehad en de stress komt er bij hem nu uit omdat ie zich al die tijd groot heeft gehouden. zielig he? xxx
Geld halen en even een jerrycan stookolie tanken. We werden wakker in een ijskoud huis, olie op. Komen ze pas vanmiddag leveren dus tot die tijd even een jerrycan aansluiten zodat we hier niet bevriezen.
Dat is wel erg ja! Sterkte ermee!!!!!!! De mijne is thuis aan het pappa-daggen Die zal wel spelletjes met de kleine meid aan het doen zijn, of samen boodschappen doen of hij zal wel met de was bezig zijn
Ik wilde toch wel even melden want liefde is: De kots van je vrouwtje opruimen terwijl je zelf net wakker bent! Superlief toch!?
Op dit moment ben ik aan het werk!! Mijn man ligt te slapen hahaha, die gaat vanavond zijn nachtdienst in, dus die is aan het voorslapen!!
Mijn man zit bij ons zoontje in het ziekenhuis, ons kereltje heeft zijn bovenbeen gebroken en moet nog ongeveer 4 weken daar blijven.