Uit eten om de start van een nieuw project te vieren. Dus wij hebben net (zelfgemaakte) hamburgers op en de jongetjes zijn stout aan het doen en elkaar aan het vervelen in de woonkamer...
Mijn man is werken.. Terwijl ik op zp zit slaapt ons kleine mannetje.. Zodra hij wakker is gaat mama lekker knuffelen met 'm !!
hij zit op zijn foon angry birds te spelen. Hoor de hele tijd gegil en gelach hihi. ondertussen staat veronica aan en zitten we te wachten op het eten Liefs
Die van mij is naar een vriend om later in de nacht lekker te gaan stappen .. En ik .. ik ben maar weer eens het huishouden aan het doen!
Reden dat ik hier zit is dat ik even een topic wilde bijlezen waar ik actief in meepraat. Buiten ZP om werk ik, doe het huishouden en administratie e.d., verzorg mijn dieren, doe vrijwilligerswerk en soms sport ik. Op dit moment specifiek was ik eigenlijk met de was bezig. Mijn vent zit te werken aan zijn studie. En als hij dat niet doet is hij op zijn werk of zit thuis te werken. En als hij dat niet doet ligt hij op dit tijdstip ongeveer op de bank te slapen of is met mij mee sporten.
Zit naast me en we kletsen en grappen wat Lees even snel nog wat hier op ZP en dan gaat de laptop weer uit
Vergeet te zeggen inderdaad wat ik hier toch steeds doe. Ik werk ook nog online ( coach) en dan kijk ik tussendoor vaak hier en op andere fora.
Onze 2-jarige dochter voor de 3e keer streng aan het toespreken op haar kamer dat ze NU ECHT moet gaan slapen