wat zappen mannen veel he.. de mijne ook.. is niks aan om samen tv te kijken ik zie een fractie van een hoop programma's
Hij was de hele dag bezig met het behangen van de babykamer, nu is hij mijn vader naar huis aan het brengen
Vriendlief ligt boven in bed CSI miami te kijken. Ik was met een vriendin boer zoekt vrouw aan het kijken. Vriendin is net naar huis. Nu ben ik even mail aan het checken, aan het internetbankieren, een overzichtje aan het maken en hier te lezen!
De mijne is met zijn Iphone bezig. Maar ik dit nu allemaal lees, bedenk ik dat ik hem maar heel snel eens ga afleiden!
Bij z´n moooeeedeerrrrr.. weeeh Hij is door z´n rug gegaan en blijkbaar zorg ik niet zo goed voor hem als z´n eigen mama haha.
Mijn man zit op de pc te wow-en en ik lig op bed met me tel op zp te kijken met me zoontje die slaapt naast me. Normaal kijken we altijd samen een filmpje maar ben een beetje moe heb vanacht veel wakker gelegen omdat ik een nieuwe dosis cytotec moest inbrengen en ook aardig wat bloed verloren dus beetje moe nu.
Mijn vriend zit naast mij op de bank, ook met de laptop. (gezellig zijn wij he ). Hij is heel lief wat cd's voor mij aan het zoeken!
Net samen BZV gekeken. Ik heb daarna de laptop weer aangeslingerd omdat ik op een ander forum wat reacties wilde lezen en toen is hij maar gaan zappen. Ga nu weer afsluiten en dan duiken we samen het bed in, wel zo gezellig.
De mijne is aan het werk van 18.00 tot 06.00.... en de kinderen slapen al vanaf 20.00 dus lig ik lekker op bed met de laptop en ondertussen beetje zappen op tv
Ik zelf buiten Zp om tv kijken zo nu en dan en plaatjes zoeken die geschikt zijn om te hotfixen en smsen. Manlief is (zogenaamd) hard aan het werk tot een uur of 00.00.