Hij is (hopelijk ) aant werken. Hij heeft nachtdienst tot 06.00u. Altijd weer even aanpassen na een weekend, dus hij zal morgenvroeg wel op zijn! Ik zit dus op zp omdat ik niks anders te doen heb.(groeit m'n neus al?) Offeeuh...omdat ik nergens anders zin in heb. Ach, zondagavond...morgen vlieg ik er weer in. Nu nog even zp-en met een lekkere kop thee erbij en dalijk naar bed!
Ik lig al op bed , moest net mijn ventje troosten omdat ie wakker werd door een of andere knettermotor buiten, belachelijk volgens mij had het ding geen knalpijp meer ofzo:s mijn man is bij zijn oom een website aan het bouwen voor paarden osteopathie..zal nog wel lang duren dus ik ga maar alvast maffen, 05.30 rammelt de wekker weer en hopelijk wordt mijn zoontje ook niet meer wakker! Truste!
mijn man kijkt nu "sons of anarchy" ga zo wel meekijken maar hiervoor was ie een lamme film half aan het kijken dus dan forum ik liever even...
me ventje is aan ut douchen en ik kijk net 5, zit op forum en msn en ben ondertussen de rest van de taart aan het opeten
Ps.die 'jou' in de titel mist een w.. Sorry ben echt een pietlut. Gezellig trouwens een papa op zp. Mijn man kon vanmiddag niet begrijpen dat er 18 pag's discussie was over oorbelletjes met 11weken.'niks voor mij zei ik toen' teveel vrouwen haaaha! Nu ga ik echt slapen..
Idd gezellig, mijn man zou volgens mij helemaal gek worden haha, als ie eens wat hoort van het forum draaien zijn ogen al weg (in de zin dat ie het onzin vind ofzo, niet het forum an sich maar de onderwerpen haha) Terwijl hij wel graag real life met vrouwen liever praat dan mannen haha.. ach ieder zijn ding! Denk ook dat de meeste mannen niet op lichamelijke ongemak onderwerpen zitten te wachten en hoe de bevalling was e.d. dus beperkt het aantal onderwerpen natuurlijk omdat je niet echt mee kan praten over dat soort dingen.. wel over je kids natuurlijk..!
Mijn vriend is nu onderweg naar zijn werk, nachtdienst.. Ik haat het om alleen te slapen kan er nog steeds niet aan wennen...
liever niet maar soms een nachtje dwars in het bed liggen kan best lekker zijn, maar dan niet te vaak idd..
op zn werk (aan boord) een poging aan het doen om nog snel ff te slapen voor ze weer een bak moeten laden.
Mijn man zat achter de pc in de eetkamer, heeft toen tv zitten kijken en is nu naar bed Ik ga ook....hij is nu al lekker warm
Hier kijkt hij sport (voetbal) op ned 1. Hiervoor keek hij naar euronews....Hmmm dan ga ik liever hier wat rondneuzen.
Ik zit hier te wachten tot de flessenwarmer piept haha (pc in de woonkamer) dus ga zo voeden.. Mijn man is aan het werk komt om half 1 thuis
*vraagt* Nitro Circus kijken op MTV! Ondertussen zeurt die over knakworstjes. Ik lig lekker in bed en we wonen nog in een soort van studentenhuis, dus we zitten nooit ver van elkaar af! Wel lekker dat die wat afleiding heeft. Hij heeft zware problemen met zijn ex.. ook niet altijd even leuk en vreet energie aan m. Bang dat ie zijn kind niet meer ziet etc. Dus ik laat hem lekker achterlijke programma's kijken.