We zijn net met z'n tweetjes uitgeweest en zitten nog even na te genieten. Dus kijkt hij nog even Discovery (om slaperig te worden..) En ik kijk nog even snel op zp, hyves en facebook.
wij hebben beide onze eigen pc boven , hij zit nu even op de site van nu.nl nieuws te lezen, en ik even relaxt op zp
Ik vind het heerlijk om soms even alleen te zijn, maar met slapen liever niet.. Het is dan zo stil.. :O Hoor liever het "lichte" gesnurk van mijn mannetje.. Ah joh, zal nog wel verliefd zijn of de hormonen.. hihi.. xx
Ik ben ook nog heeeeel verliefd, maar als man nachtdienst heeft slaap ik toch ook wel heerlijk hoor, lekker in het midden liggen of schuin hihi.. missen doen ik hem alleen savonds want snachts slaap ik en heb ik dus geen flauw benul dat hij er niet is
Man ligt nu overigens in bad.. jawel om 2 uur snachts.. maar hij is op zijn werk door zn rug gegaan.. arm ding hij kan bijna niet meer lopen.. Dus ik ben aan het wachten tot ie uitgebadderd is, kan ik hem er weer uithalen.. en dan in bed leggen..
sinds 05.00 naar zijn werk. meestal kruip ik dan nog even met een dekentje op de bank maar de woningbouw komt om 07.30 naar de afzuiging kijken. die is kapot.
Voor mij persoonlijk gaan de kids voor en zou ik denk ik zelf mijn interesse verliezen als mijn kids het niets vinden (en nee ga dan niet uit van de eerste ontmoeting )ook zou ik ze zoiezo de eerste paar maanden geeneens laten ontmoeten het moet wel erg serieus zijn wil ik mijn kids dan helemaal aan iemand laten wennen met het risico dat zo iemand weg kan gaan. Ik wacht dan persoonlijk liever en zet mezelf op de laagste plaats voor een paar jaar, maar ik denk als ik van die persoon houd en die is goed voor me dat de kids automatisch er open voor zullen staan..
Mijn mannetje staat z'n blouse te strijken...ik lig nog op bed...heb nog een dagje vrij. Maar ik ga er zo uit om z'n boterhammetjes te smeren.
Mijn man is altijd smaandags vrij omdat hij zaterdags werkt. Hij is nu onze dochter eten aan het geven. En ik moet straks even naar de therapie.
de mijne slaapt nu....was om 6.30 thuis uit zn nacht, en om 17.15 moet hij weer weg voor de volgede nacht... maar rond 12uur is hij wakker en komt hij even een boterham eten, en dan gaat hij vanmiddag nog even een uurtje of twee liggen! Ik kan er ook niet aan wennen hoor de nachtdiensten en toch is het al echt ruim 7 jaar zo....het is altijd even lastig in slaap vallen, maar als ik eenmaal slaap dan kan je een kanon afschieten....hij moet me echt sochtends wakker maken anders merk ik niet eens dat hij in bed komt
Man is aan het werk, en ik zit een paar foto's naar mijn moeder te sturen wat nogal lang duurt dus dan kijk ik ondertussen op zp terwijl de mail aan het laden is
De mijne is beneden met de meiden brood aan het smeren denk ik. Ik ben boven bedden opmaken en kleding voor de de kids zoeken moeten over een anderhalf uur weg en iedereen moet nog in bad.
Mijn vriend is aan het werk en ik zit de hele dag door op zp tussen de taken door. Altijd even kijken of er nog leuke reacties zijn.