Aan het werk (tenminste, dat hoop ik maar ) Ik entertain onze 2 kinderen en doe de huisvrouwelijke taken, en de rest van de tijd ben ik aan het taxirijden om m'n 2 oudste kinderen van en naar school te brengen.
Manlief is naar een afspraak met reistijd en zo is hij vanmiddag pas terug. ik ben aan het zpen de kleine zit teletubbies te kijken en ik ga zo aan de huishoudelijke taken beginnen!
Die van mij werkt op maandag, dinsdag en woensdag thuis om op de kleine meid te passen terwijl ik die 3 dagen werk En anders als ik in de avond op ZP zit, zit hij achter zijn PC te gamen of hij is lekker aan klussen
als het goed is zit hij nu op kantoor om zn nieuwe lease-auto te bestellen en meteen ff een weekendje Efteling aan het boeken (trouwkado van de zaak)....
Haha mijn man vraagt zich ook altijd af of wij vrouwen niets beter te doen hebben....eh nee Gisteren zat hij Boer zoekt Vrouw te kijken..ik zat met een schuin oog mee te kijken terwijl ik met de laptop op schoot naast hem op de bank zat.
Op weg naar het kinderdagverblijf vanaf z'n werk. Zijn werkdag zit er alweer op... Ik moet nog 5 uurtjes :S
Heb hem even voor je gebeld (ik ben aan het werk) Hij is thuis samen met onze dochter een boterham aan het eten en daarna gaan ze de hondjes uitlaten.