Gekke sokken. Ik ben altijd helemaal gestyled, maar onder die laarzen zit stiekem altijd een paar maffe sokken.
Allemaal haha! Ik heb ook echt fel oranje, love it De Too Faced Tangerine is de meest felle die ik in mijn collectie heb. Toen ik de Instagram post van Dilan zag, had ik hem direct besteld en nog steeds ben ik er heel blij mee! Als ik de foto hier upload lijkt hij best mat maar hij is in het echt heel erg fel oranje. Bekijk bijlage 591225
Haha valt wel mee. Ik draag altijd felle kleuren (maar echt voornamelijk oranje of peachy kleuren) op me lippen. Iedereen is me ook zo gewend
Ik zou het zelf nooit proberen maar zoals op deze foto vind ik de kleur verassend mooi! Moet zelf maar wat vaker out the box denken en niet voor veilig kiezen als ik dit zo zie.
Last minute vliegvakanties (ik mis het). En verder iets grotere etuis/kleine tasjes. Soms zo tacky mogelijk
Bijzondere dingetjes om mee te koken! Granen, peulvruchten, noedels, gedroogde kruiden, verse smaakmakers, nori vellen, nootjes, olietjes... Ik heb ipv theezakjes nu veel losse dingetjes: pure thee, gedroogd fruit, bloemetjes, kruiden, en daarmee stel ik elk kopje thee samen. Kookboeken heb ik daarentegen maar een paar, ik gebruik chef Google om mijn halve idee om te zetten in een gerecht, al heb ik wel wat favoriete websites.
Ja moet je doen! Ik hoor vaak dat het heel fris staat, een fel kleurtje Mac heeft ook hele mooie! Bengal tiger en quit the stand out zijn prachtige liquid lipsticks! Combineert ook echt heel mooi met een peachy/roze blush en subtiele gouden highlighter
Ik heb het alleen met kinderkledng. Maar ik ben echt een koopjesjager. Dus marktplaats en fbgroepjes van bepaalde merken speur ik af. En het mooie is dat ik het dan allemaal ook weer verkoop als het niet meer past. Dichte portemonnee dus bijna.
Nee goeie wol kriebelt niet zoals merinowol bijvoorbeeld. En dan zijn er nog merken die wel meer kriebelen als andere merken. Als je een mix van wolzijde hebt dan kan het haast niet kriebelen. Maar sommige vinden deze wollen stoffen ook niet fijn, en die vinden dat ook prikken. Is dus best persoonlijk. Zo heb ik een hemd van dilling die vond ik de eerste keer ook wat prikken, maar door de warmte van je huid gaat dat snel over. En een keer wassen helpt vaak ook.
Oeh die is mooi! Ik draag felle kleuren lipstick altijd als ik eigenlijk geen tijd heb om me op te maken. Staat wel zo mooi altijd en niemand die mijn wallen dan ziet
Boeken. Zowel de kinderen als ik hebben een persoonlijke bibliotheek. Alles gelezen op een klein stapeltje van 5 na die ik dit jaar nog uit wil hebben. En dan gaan we ook nog regelmatig naar de bibliotheek in het centrum. Daar mogen we elk 'maar' 4 boeken meenemen per keer. Vaak worden het toch meer.
Vintage kastjes van marktplaats. Ik heb er geen plek voor en mijn vriend vindt ze lelijk, maar ik kan me niet inhouden. Ik wordt er soms echt verliefd op! Y's kamer is nu volledig ingericht en heb inmiddels een hele collectie op zolder staan..
Stoffen! In alle kleuren en printjes. Ik heb het in kasten op zolder uitgestald staan netjes gevouwen. Als ik het opgeruimd heb en het weer keurig staat dan ga ik er soms voor zitten om te kijken hoe mooi het allemaal is. En dat kan rustig een half uur duren. Guilty pleasure.