Mijn beste eigenschap is dat ik plichtsgetrouw en perfectionistisch ben. Voor mijn werk heel fijn, maar in het privéleven nogal eens een hobbel.
Mijn goede eigenschappen zijn: Geduldig Zorgzaam Rustig Behulpzaam Goede luisteraar Nou nou haha wel leuk de goede en slechte eigenschappen topics, weer een fijne zelfreflectie.
Ja, best wel. Zo heb ik vandaag een sollicitatiegesprek. Hiervoor heb ik zaterdag al mijn outfit gepland en een nieuwe blouse voor besteld. De blouse is niet op tijd binnen, waardoor er iets anders bedacht moest worden... Ik was dus gisteren echt chagrijnig hierdoor. Ik kan nu wel beter met deze “tegenslagen” omgaan. Ik herpak mezelf nu sneller, omdat ik dan direct een nieuwe planning probeert te maken
Ik help anderen graag. Of ik nou verstand heb van het desbetreffende onderwerp of niet. Dat is tevens mijn valkuil. Omdat ik mezelf daardoor vaak voorbij loop. (Zie topic "wat is je slechtste eigenschap")
Ik ben dus enorm chaotisch en vergeetachtig, maar kan dat wel in juiste banen leiden door enorm veel structuur aan te brengen in mijn leven. (Kost alleen wel veel energie ) En ik ben flexibel en praktisch ingesteld. Bij onverwachte dingen, kan ik dan makkelijk mijn plannen omgooien. Verder ben ik sociaal en heb veel inlevingsvermogen.
Pfoe deze vind ik lastiger dan die andere, maar: - gestructureerd - op tijd - zorgzaam (volgens mijn familie) - heb humor (volgens mij) - intelligent (mocht het gezien worden als een eigenschap) - meestal positief - eerlijk Zo valt het allemaal wel weer mee