Een spel voor de computer nieuw in de verpakking gekocht bij de blokker voor 6 en verkocht voor 100. Duplo voor meer dan 50% korting, douwe egberts koffie kan met opzet stuk om met een filter koffie te zetten was al afgeprijst voor 12.50 en ging nog eens 50% af en laat het nou net zijn wat mijn man zo graag wou hebben. (Beide ook bij de blokker) Bij de kringloop 2 houten rijgdingen nieuw in de verpakking voor 0.50 per stuk echt super leuk. Verder little people bus met 5 poppetjes voor 1.75 Een van de eerste setjes lego voor 4.50 Hema 1 sjaal voor mij en een sjaal met muts voor uk samen voor 1 euro! Daar kan ik het zelf niet voor maken. Krijg ook weer zin om bij de kringloop te snuffelen.
Mijn beste aankoop ooit is vorig jaar geweest! Ik wou heel graag een grote stoel op de babykamer en op markplaats heb ik toen 1 GRATIS gevonden!! Ding is heeeerlijk om in te zitten en hangen als m'n dochtertje d'r flesje krijgt of wat huilerig is. Zou d'r bijna in kunnen slapen! En koste helemaal niets beetje schoongemaakt en heb d'r 2 leuke kleden overheen gegooid en klaar!