Mijn BMI is momenteel exact 25, en val langzamerhand af door oa het stoppen met de pil. Dus heb gestemd tussen 18-25. Ik schommel al jaren rond de 25. Toen ik twee jaar geleden met de pil stopte viel ik langzaam wat af, bij begin zwangerschap drie kilo kwijt. En nu ben ik sinds eind april ook al weer een kilo of drie kwijt. Ik eet wel iets minder dan voorheen, maar ik wijt het voornamelijk aan het niet gebruiken van de pil.
24.. en vind het helemaal prima.. 5 kilo minder zou fijn zijn, maar met 5 kilo meer zou ik me ook nog prima voelen..
21 was eerst lager ben hier blij mee, maar heb wel plaatselijk iets hoger bmi volgens mij, dat maagje wil maar niet weg
UW BMI IS 25. U vertoont overgewicht. De ideale BMI voor een man van uw lengte is 24. De ideale BMI voor een vrouw van uw lengte is 22.46. Ik weet het en niets nieuws. ik moet nog een kilo of 5 afvallen.
ik heb die van het voedingscentrum gedaan. daar komt 26 uit. Als ik die andere 2 doe die ik in dit topic zag staan dan moet ik een gewicht hebben van bijna 57 kilo (ik heb ooit 58 kilo gewogen paar jaar terug en toen was ik echt wel dun) dus gezond vond ik dat ook niet. Hij beweert ook dat je met 22 goed zit terwijl dat bij het voedingscentrum gewoon 25 is (en zover ik weet is 25 nog goed) zou betekeken dat ik nog maar 2 kilo hoef af te vallen (dan weeg ik 68) ik ben trouwens nu steeds tevredener. ik was met de zwangerschap 35 kilo aangekomen en ben er nu 37 kwijt
UW BMI IS 26. U vertoont overgewicht. De ideale BMI voor een man van uw lengte is 24.5. De ideale BMI voor een vrouw van uw lengte is 22.59 ach vind mezelf helemaal niet dik ofzo, heb alleen een klein buikje die er wel af mag. klinkt gelijk zo ernstig u vertoont overgewicht.:S