Naar aanleiding van een aantal dames die in het 'Wat is jullie gewicht' aangaven dat BMI handiger is of meer zegt, hier het BMI topic. BMI hier: 16.5 (gewicht schommelt tussen twee kilo's, maar met degene die het meeste voorkomt, komt dit eruit )
Nu 21,5 maar hoop na deze zwangerschap weer rond de 20 te zitten. Net wat minder kilo's maar veel beter in mijn vel al is mijn lijf wel flink veranderd na De zwangerschappen.
Mijn bmi is 37, ja ik weet veel ste hoog maar wou op dieet gaan maar dat ging niet meer door toen ik er achter kwam dat ik zwanger ben, nu dus gewoon extra gezond eten en na de zwangerschap beginnen met dieet
Zou je me kunnen uitleggen hoe dat moet? Nog nooit gedaan dus geen idee hoe dat werkt.. En wat zouden goede 'antwoorden' zijn? Tussen welke cijfers zegmaar?
pfff schrik er helemaal wat laag zeg.... heeft dit een speciale reden, ik kan me zo voorstellen dat dit ook andere lichamelijke gevolgen heeft ik heb ook ooit zo laag gehad en dat (en ik) waren alles behalve gezond zeg maar...
die van mij was vorige weging 24,8 , eindelijk onder die 25 hihi, ik wil naar de 22-23 ongeveer dat is volgens artsen het gezondst en ik wil niet supermager worden (en dat zie ik al snel bij mij)
31 nu, nog een paar kilootjes er af zien te krijgen en dan zit ik weer op een (voor mij) acceptabel BMI, onder de 30 dus