Veel te lage BMI's... (slank is niet altijd positief) Een gezond BMI ligt normaal gesproken tussen 20-25 (maar bij sommige mensen is iets lager of iets hoger prima) Hier een te hoge: 29.. ik moet 14 kg afvallen voor een gezond gewicht. Ik vind het erg moeilijk.
Op het moment 26. Hij is normaal lager maar ik zit absoluut niet lekker in mijn vel en dat resulteert in eten eten eten...
Voor mij is het dus net andersom Moeilijk om aan te komen. Er zijn honderden middelen om af te vallen maar om aan te komen is er haast niks.
Nu 22.9 (167cm-64kilo) Tot een paar maanden terug 24.4 (68kilo) Zo'n 12 jaar geleden 20.8 (58kilo) Dat zou ik wel weer willen, maar goed dan ga ik daar maar langzaam naar toe werken.
Bmi 19 lengte 1.69 en 54/55 kilo. zo is het goed, heb altijd rond 51 gezeten en dat was te iel voor mij als ik nu foto's terug zie. Nu gezond slank.
In januari was mijn bmi 30.1. Toen ben ik begonnen met afvallen, nu is mijn bmi 23.9. Maar eigenlijk ben ik nog niet tevreden.
Ik ben 167, was voor mijn zwangerschap 65 kilo, vlak daarna 80, en nu 72/73, en ik wil naar 67 a 70.. Mijn BMI is nu 25,8 en vanaf 25 is de grens.. alles daarboven is te zwaar... Maar niet extreem zwaar of gevaarlijk
Mijn moeder is ook te dun maar door te sporten zoals bodypump en xco komt zij wel wat aan.. Wel met spieren natuurlijk
Helaas is mijn BMI op dit moment nog 38. Een paar maanden geleden was het nog 43. Ben hard aan het werk om het nog verder omlaag te krijgen.
Mijn BMI is 21,5. 57 kg bij 1.63. Ik vind niet dat een buitenstaander kan zeggen of iemand een te laag of te hoog bmi heeft. Wat weet een ander nou van de eetgewoontes van een vreemde af? Je kan eten als een dijker en een laag bmi hebben of heel weinig eten en een hoog bmi hebben. Natuurlijk zijn er meiden met een laag bmi die zich uithongeren of met een hoog bmi die alles eten wat los en vast zit. Maar dat kan je toch niet beoordelen achter je computer?
het hoeft niet slecht te zijn maar ik had voor mijn eerste zwangerschap een bmi van krap 16 en ik voelde mij altijd zooo slecht...heel veel hoofdpijn, heel veel duizelig, altijd moe. Nu is mijn bmi 19 en er gaat een wereld voor me open. Als ik geweten had dat zit zou lukken door zwanger zijn was ik op mn 16e al zwanger geworden haha