Hey, wat toevallig!! Vandaag ben ik voor het eerst sinds maaaaaaanden weer op de weegschaal gaan staan en mijn bmi is 21 (58,5 kg en 166 cm) Ik ben er wel tevreden mee (ben nooit echt zo gefocust geweest op mijn gewicht).
ooooooo het komt weer helemaal terug dat gevoel hoe vaak ik die vette varkens (zeg het expres even zo...omdat ik dat als pubermeisje zo voelde) wel niet even de les had willen lezen, grrr:x. Maar nu uiteindelijk ben ik blij dat ik er boven ben blijven staan....dat kostte heel wat zelfbeheersing. Maar het maakt veel goed als ik die dichtgegroeide figuren nu zie lopen en dan naar mijzelf kijk. En even voor de rest die meeleest, nee ik heb niks tegen vollere, dikke mensen en natuurlijk kan een groot gedeelte daarvan er niks aan doen. Maar dit is echt een soort "traumaatje" uit de puberteit en heb ik dus echt bij degenen die dat toen deden, niet bij elke willekeurige maatje meer vrouw op straat, zo naar ben ik niet Ja dat duizelig herken ik....overigens nooit iets engs mee gebeurd en ik had chronisch hoofdpijn.
Meiden met ondergewicht, zijn jullie wel eens bij een diëtiste geweest? Vaak helpt gewoon veel eten niet, maar wel de juiste (combinatie) voedingsstoffen op het juiste moment.....
Haha ik snap jou ook, maar als je een BMI hebt van 20 ben je slanker dan wanneer je een BMI hebt van 24.5 terwijl het "even gezond" is....
Tussen de 18,5-25 is een normaal bmi hoor.. Niet pas vanaf 20.. Zie voedingscentrum en elke andere site.. <18,5 = ondergewicht 18,5-25 = normaal gewicht >18,5 = overgewicht >30 = obesitas
Ja al als tiener, maar ook dat hielp niet. Ik verlies gewoon veel makkelijker gewicht dan dat ik aankom. Tijdens zwangerschappen 30 kilo aangekomen, een maand na de bevalling alles weer weg, echt bijna te belachelijk voor woorden.
Hier kom ik van een BMI van 48.4 (ja veel te zwaar!) Nu 2 jaar later heb ik een BMI van 27.7 Voor mijn ideale gewicht moet ik nog 8 kilo kwijt. Ik ben in anderhalf jaar tijd 60 kilo afgevallen
Ik heb momenteel een bmi van 27,3. Nog boven de norm van een gezond bmi. Maar ik kom van 45,6 op mijn zwaarst, erge is dat ik super ontevreden ben. Heb er hard voor gewerkt, maar ben er nog niet. Ik ben trouwens 1.72 met een gewicht van 80.6.
Toch "gek" dat je in je zwangerschappen 30 kilo aankomt, das toch vrij veel voor een zwangerschap Lastig dingetje hè! Moeten Afvallen is niet leuk, maar te dun zijn ook niet.....
BMI 42.7 Ik ben gewoon te klein (1m56). Ik droom van een BMI rond de 30 à 35, maar dat zal - met dank aan mijn medicatie - wel bij dromen blijven.
Ja en zeker als je na gaat dat ik HG heb gehad tijdens al mijn zwangerschappen, en zeker de eerste 20 weken niet heb kunnen eten. Mijn lichaam slaat echt nergens op, maar hey, ik zal het er mee moeten doen!
16,7 pffffttttt Op het einde van de zwangerschap woog ik 62kg en ooowwww wat was ik aan het pronken met mijn buikje en zijn gezicht was gewoon gezond. 4 dagen na de bevalling 52kg, daarna lang niet meer gewogen maar 3 maand erna 47kg en nu denk ik ook nog 47kg. Al eet ik 5 keer in de week frieten + nog 4 pizza's erbij en weet ik veel wat, ik kom niet bij. Alleen melk lijkt bij me te helpen maar elke dag veel melkproducten eten/drinken pfff, hou dat maar eens vol
whaha, bij mij is ie ook aan het stijgen.. terwijl ik slanker ben/veel minder vet heb dan toen ik nog "ondergewicht" had.. maargoed mn bmi is van 17 naar 19,3 gegaan door het trainen.. en zal nog wel verder stijgen