Mijne is 23,74 maar dat is inc bijna 32 weken zwangerschap. Het is een normale bmi voor mijn lengte/gewicht. Normaal is het dus nog minder. Ben nu 7 kilo aangekomen sinds zwangerschap
Heb de meting hier thuis nog liggen! Hetzelfde apparaat als die nu mijn VP meet, en die is volgens mij best nauwkeurig omdat ik denk dat die meting nu goed overeenkomt. Mijn bloeduitslagen waren toen ook schrikbarend.. Toen maar besloten om gezonder aan te komen gezien de cholesterol etc
16,9. Maar ben van mening dat BMI niet alles zegt. Mijn man(zeer sportief, ècht slank!) zit tegen overgewicht aan volgens de richtlijnen. (Yeah right)
39 Na de zwangerschap is t hier ook echt klaar. Ik weet nog niet hoe ik t ga doen (ben een vreselijke moeilijke eter) maar de kilo's gaan eraf!
Wat zijn de meeste van jullie slankies Hier niet zo, vlak voor de zwangerschap was mijn BMI 27,5 Na deze zwangerschap wil ik toch weer terug naar een BMI van 20-25
was 33.5 en nu 27.8 wil nog verder dit is er al af. maar ik kijk ook naar me bouw en heb einddoel in gedachten met kilos
Ik zat tot 4 jaar terug op 42 nu na 3 jaar nog steeds rond 26.. Ik ben er blij mee . Het mag nog wel verder naar 24.. Maar daar wordt aan gewerkt met sporten
Hoog cholesterol kan idd.. Maar zoveel vet op zo'n dun "frame" is haast onmogelijk.. Dan moet je heeeeeeeeel erg vervette organen hebben op die leeftijd al, of je moet 1.20 zijn
Inmiddels is mijn bmi (zojuist even uitgerekend op de site van de nl hartstichting) 19.4 en daar ben ik trots op en blij mee dit is namelijk niet vanzelf zo gekomen maar hier heb ik echt heel hard voor gewerkt en dan vooral aan mijzelf samen met mijn huisarts/psycholoog/psychiater. Ik ben nu ongeveer een 2,5 jaar redelijk stabiel op dit gewicht, 4 jaar geleden (ook even uitgerekend) was mijn bmi 15.5, oh en ook nu bij het gewicht dat ik nu heb zou voor het mooie nog iets bij mogen zegt mijn huisarts (al heeft mijn ha en ik ook niets met bmi's daarom moest ik het ook even uitrekenen haha).
21 was altijd 19 Max 20. Voel me een stuk beter zo met net dat beetje extra Ondanks gezond gewicht wel hoog cholesterol
25.4 Een kilo eraf zou 'gezonder' zijn maar dan moet ik echt nieuwe broeken kopen en daar heb ik gewoon geen geld voor. Sinds de zwangerschap ben ik 5 kg kwijt, puur door zoutloos te gaan eten, minder vaak uit eten te gaan en minder alcohol te drinken. Vroeger bleven we na verjaardagsfeestjes ergens slapen, nu is één van ons de bob. Een dieet heb ik nog nooit gevolgd, en lijkt me ook heel lastig voor een bourgondier.