Wij hebben geen boodschappenbudget. Meestal zijn we per week ongeveer 200 dollar kwijt inclusief luiers en voeding. Is ongeveer 170 euro per week. Moet wel zeggen dat de levensmiddelen hier een stuk duurder zijn en je hebt hier geen low budget supermarkten zoals een aldi of lidl.
Je zou eens naar het programma Couponning ( ofzoiets ) moeten kijken, in amerika kan je boodschappen voor 1100 euro kopen en er maar 20 euro voor betalen heb het laatst gezien op tv, zou dus maar coupons gaan verzamelen
Hier tussen de 120-150 euro per week. Moet ik wel zeggen dat wij ook wel regelmatig wat eten bestellen.
Wij proberen om het te redden met 100 euro per week, incl nutrilon en luiers. Ben wel van de pampers afgestapt. 2 volwassenen, een peuter en een baby. Beide nog in de luiers
Hebben ze niet bij ons die coupons maar wel andere vormen van kortingen maar daar houd ik me niet echt mee bezig. Als het een keer toevallig zo vookomt dan is dat mooi meegenomen.
Doe hier eens in de week flink boodschappen, dan zijn we 30-40 euro kwijt. Doordeweeks haal ik dan groente bij de boer, kost me nog geen euro per dag. Wij moeten wel opletten en heb dus niet een heel groot budget, probeer met alles onder de 150 euro te blijven per maand. We zijn momenteel wel met zijn tweetjes, baby op komst
max 40 euro per week voor 4 personen en 2 weekenden in de maand 5 personen. Dit is incl luiers en doekjes.
Hier ongeveer 90 euro per week voor 2 volwassenen en een klein kind van 2,5 jaar. Inclusief luiers, roken en groente fruit en vlees en zo.
ik denk tussen de 100/150 euro per week daar zit wel alles in (shampoo, wc papier, maandverband e.d. en vroeger ook luiers maar die heb ik eigenlijk niet meer nodig) 60 euro zou ik echt niet mee uitkomen, ik wil toch elke dag 2/3 stuks fruit voor ons allemaal en 2 ons groente, goed en mager vlees, volkoren pasta's e.d. en we drinken elke dag toch wel 1,5 liter melk per dag (met zijn 4-en) mijn man eet elke dag een half brood mee naar zijn werk (met goed beleg, vleeswaren, kaas e.d. geen troep zoals hagelslag ofzo steeds erop. Alleen pampers en voeding kostte me trouwens al 25 euro per week (incl doekjes)
tussen de 70 en de 90 4 personen 2 katten konijn 1x in de 2 weken 5 personen (2x per jaar 7 personen)
Goh, ik denk ook minimaal 100 euro per week, incl. luiers voor de nacht, poes en konijn- eten en korrels. Maar het kan ook wel eens meer zijn. We kopen wel redelijk goed eten, in de zin van niet biologisch (heb ik een tijd egdaan maar was echt te duur) maar wel veel vers. Ik wil niet alles uit de vriezer of pot. Ik vind onze lichamen wel erg belangrijk, en ik wil wel eten dat wat toevoegt Maar, hadden we het niet kunnen doen, dan niet. Soms is het bij bepaalde gezinnen niet anders he! Ik bezuinig nu wl in de zin dat ik koopw at we daadwerkelijk opeten en niet 'zomaar'. Zorg ook altijd dat onze magen vol zijn als we de winkel binnenstappen
Tussen de 100 en 120 euro. Mijn man doet vaak de 'grote' boodschappen en die kijkt nergens naar. hij wil overal wel op bezuinigen, maar niet op de boodschappen. Vlees bij de slager en de rest bij de AH ect.
Wij zijn ook met z'n vijf. Moet wel zeggen dat wij zaterdag en zondag altijd buiten de deur eten en doordeweeks toch een paar keer buiten de deur lunchen.(is hier normaal )
zo min mogelijk. moet broodbeleg, limonade, koffie en melk, vlees of vis, luiers, zeep en wasmiddel enzo, evt kleding en cadeautjes. als ik het vlees niet doe (gebeurd vaak) kom ik een heel eind. kleding kan dus even niet en ben erg zuinig met wasdingen. neem aan dat jij ook alleen staat en dan boven mij?
ik zou persoonlijk eerder limonade en koffie schrappen ipv vlees eigenlijk, water is er genoeg en koffie is ongezond voor je scheelt toch weer een stukje..