Ik transformeer/upcycle graag meubeltjes. Zo heb ik al 3 speelkeukentjes gemaakt van tv meubels en nachtkastjes en is een oud tv meubel nu een speelbureau voor de kinderen. Mijn dochter heeft een gaaf prinsessenbed met bijpassende kledingkast en we hebben van een dressoir een buitenkeuken gemaakt. Vooral oubollige donker eiken meubels opfrissen tot iets gaafs en moderns geeft veel voldoening (en de basis kost dan weinig want marktplaats en de kringloop staat er vol mee)
Tja, was ff balen. Het huisje voor me dochter gaat niet door. Het wordt al in feb gesloopt. Dus nu maar een andere hobby uitoefenen. Huizenjacht. En aangezien het hier in de regio niet gaat lukken, wijken we nu uit naar andere plaatsen.
Wij hebben sinds kort een plotter. En vind het leuker dan dat ik dacht. Heb nu ook een stempelkit en erts gekocht.
Ik heb een moestuin, en het vergt heel wat creativiteit om alles weer op de tuin te krijgen maar wat ik allemaal wil. Verder strijkkralen. Die hang ik op. Ik wil verschillende thema's. Ik ben nu bezig met Halloween.
Oei, dat is idd vlink balen.... hopelijk vinden jullie snel een geschikt huisje! Dat huizen zoeken is erg verslavend kan ik je vertellen ooit gingen we op zoek naar een huis. We wonen al een tijdje gelukkig hier maar ik kijk echt iedere dag op funda! Eerst waren het huizen die mogelijk ons toekomstige huis kunnen worden, dan alle huizen in de buurt voor verbouw/styling ideeën dan gewoon wat op onze type huis lijkt voor ideeën. Mijn man kijkt nooit meer op funda, hij vraagt het nu aan mij
Plan B. Morgenochtend een gesprek met een huiseigenaar. Met een beetje geluk, heb ik straks een ander huis en dan gaat mijn dochter in mijn huisje. Plan C dochter gaat in nw huisje en combineert wonen en werken. Plan D het wordt verder zoeken
Echt he. Ik las de reactie zonder te kijken naar wie het had geschreven en dacht met een. Da's iertje. En inderdaad Mijn hobby is haken En koken en bakken En ik heb mijn eigen website geknutseld met daarop oa mijn recepten die de moeite van het delen waard zijn.
Schminken! Krijg steeds meer reacties dat “ik er iets mee moet doen”. Maar dan is het geen hobby meer
Koken en bakken. Ik kan uren recepten doorlezen en opzoeken. Diamond painting. Al doe ik dat meer in de winter. Legpuzzels maken.
Jahoor... ik heb er weer een bij. Snailmail. Past ook precies in mijn straatje. Doe dat nu met iemand in USA, Australië en Hawai.