Wat is jouw droom? En ga je die waar maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Droom?? eh.. ik droom nooit, leef nu.

2. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn grootste droom is om over 7 tot 10 weken een voldragen en gezond jongetje in mijn armen te hebben.

En ik wil heel graag ooit een rondreis door Amerika maken. En dan begin ik bij route 66, maar het allerliefst ga ik heel de VS af.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik wil naar "huis", ofwel naar Australië. Nederland voelt niet goed, als kind al niet. We zijn aan het oriënteren op de mogelijkheden.

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Dat herken ik... Hollum is het net niet he? ;)

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Nooit meer hoeven werken :D en nee, hoef dan geen miljonair te zijn. Gewoon al mijn tijd steken in dingen die ik leuk vind om te doen. Met name tijd met mijn kinderen doorbrengen.

Ga na de komende bevalling het eerste jaar soizo de helft minder werken dan nu. Dus op korte termijn is mijn droom redelijk vervult ;).

Ik heb geen grote droom waar ik naartoe werk. Het zijn meer korte termijn doelen. (over zo en zoveel maanden/jaar wil ik dit en dat bereikt hebben) En meestal gaat het wel zoals ik het uitstippel.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    -Zorgenvrij leven... (geen financiele bende en geen last van ex en zelf beter in mn vel zitten, niet elke dag meer zo moe :( )
    -Mr. Right vinden, trouwen
    -Heeele grote wens voor een 2e
    -Weer is op vakantie gaan.. even weg van alles
    -Ooit naar Bora Bora willen gaan!
    -een opleiding doen

Hoop wensen, wil ze allemaal waar maken.. tijd zal het leren.. stapje voor stapje in ieder geval

7. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    #107 shia, 15 aug 2014
    Laatst bewerkt: 15 aug 2014
    Na onze rondreis door de USA willen we nu graag rondreizen in nieuw Zeeland :) en daarna nog een aantal mooie verre bestemmingen. Er is ZOVEEL moois! Maar juist dat zelf op pad met de auto of camper, wauw onbeschrijfelijk! Love it!

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Je maakt me wel heel nieuwsgierig! ;)

9. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Wow ik heb er mega veel:

- natuurlijk een mooi, gezond en gelukkig leven met mijn verloofde ( hopelijk dadelijk man) en kind(eren? :D ) ik hoop dat ik mijn zoon ( en eventueel 2e) een goede opvoeding kan meegeven met goede normen en waarden, dat ze dadelijk zelf met een gezond verstand naar alles kijken. Kunnen geniete van de kleine dingen, en waarderen wat zn hebben.
    Ik hoop dat ik.mijn gezin als vrouw en mama gelukkig kan maken :D

- ik hoop in februari mn diploma voor psychiatrisch verpleegkundige in ontvangst te mogen nemen. Door prive omstandigheden is mn opleiding best zwaar geweest ( mn moeder, tante en oma afgelopen jaar overleden, zwanger geraakt tijdens opleiding), ik heb nooit verlening hoeven vragen en loop niet achter, maar ben blij als het allemaal achter de rug is.

- mn associate degree management gezondheidszorg halen en daarna mn post bachelor voor spv-'er ( ik weet het, erg ambitieus, en weet niet of ik het ooit ga redden 😛)
    - koopwoning ( zijn we voor aan het kijken)
    - beetje beschamend : een zwemdiploma. 😳😶 ik heb watervrees en dus geen zwemdiploma ( ben 24).
    Mijn schoonouders hebben een boot en ik wil graag dat mijn zoon geen slecht voorbeeld krijgt van mij en dus niet durft te zwemmen, zodat hij dadelijk niet met opa en oma mee durft .
    - ik hoop ooit een 2e kindje te mogen krijgen.

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dromen genoeg

Gezond oud worden met mijn man en kinderen
    Meerdere staten van Amerika bezoeken en er ooit eens kerst vieren
    Een boek schrijven
    Een ander huis kopen
    De mooiste plekken van de wereld vastleggen

Eigenlijk teveel om op te noemen.
    Zoals het er nu uitziet gaat alles wel uitkomen. Maar of ik alle mooie plekken vast kan leggen dat lijkt echt onmogelijk.

11. Koesje

Koesje Niet meer actief

Wow wat een mooi topic en wat een mooie dromen allemaal!
    Jullie hebben me aan het denken gezet.. Ik kom erop terug!

Deel Deze Pagina