Wat is jouw droom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dettol, 11 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Mijn droom is een buikwandcorrectie.. maar daar zal ik nooit geld voor hebben helaas

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.726
    18.827
    113
    Vrouw
    Een huis vinden waar we de komende 20 jaar in willen wonen.
    Het is een droom die sowieso werkelijkheid gaat worden maar het vraagt tijd (we willen hierna niet meer verhuizen de 1ste 20 jaar dus gaan niets meer kopen dat bijna is wat we willen).

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    We starten samen het bedrijf:D:roflmao:

Zuul vindt dit leuk.
  4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.104
    12.085
    113
    ik doe ook mee!:roflmao:

dit soort dromen, heerlijk!
    Ik zou wel een paar jaar niet willen werken en zorgen dat het thuis lekker doorloopt. We hebben behoorlijk heftige jaren achter de rug. Eerst maar eens kijken wat wij straks aan maandlasten kwijt zijn, niet werken zal geen optie zijn, maar iets minder wel.
    En minder met angsten bezig zijn, dat is eigenlijk prio 1 maar nog wat confronterend...

Dettol, Waxinelichtjes en Zuul vinden dit leuk.
  5. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.847
    3.611
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat dit laatste jou/jullie gaat lukken!❤️

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  6. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik zei het gisteren nog tegen mijn man.. Lijkt me heerlijk om thuis te blijven tot zoon 4 jaar is. Maar helaas geen optie hier.

Succes met de angsten overwinnen:(. Ik hoop dat zsm lukt.

Dubbelgeluk en Dettol vinden dit leuk.
  7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Een draagmoeder vinden is toch echt nog wel een droom. Al weet ik ook dat de kans steeds kleiner wordt nu ik zelf ook wat ouder word. Maar loslaten kan ik toch ook nog niet

8. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Nogal nietszeggend ten opzichte van de genoemde dromen, maar ik wil heel graag een keer walvissen in het echt zien.

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Alles alles mag een strakker lichaam, zodat ik mezelf ook mooi ga vinden of een beter zelf beeld krijgen.

10. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Droom voor jou, nachtmerrie voor mij.
    Heb echt een fobie voor walvissen. Scheelt dat ik ze niet dagelijks tegenkom :p

Kolibrie2 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  11. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Ik zou ontzettend graag een ouderinitiatief opzetten waar mijn zoon eindelijk ontwikkelingsgericht ervaringsonderwijs op maat kan krijgen. Mijn grote droom is uiteraard dat hij hierdoor tot praten komt. En misschien kan hij ook wel zindelijk worden..?

Verder zou ik graag écht goed worden met keramiek. Een betere oven, een iets groter atelier, of in ieder geval een atelier met voorzieningen als verwarming en water, zodat ik niet meer zo hoef te sjouwen met jerrycans water en gasflessen.

12. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    PS Ik zou het geweldig vinden als dat Amerikaanse home make-over team langs kwam.

Je kent het programma wel: ze breken een vervallen eengezinswoning compleet af en zetten er een exorbitante villa voor in de plaats, in slechts een week tijd, terwijl het gezin naar Disneyland is. Nu kunnen we met onze zoon niet naar Disneyland, maar een weekje Texel zou ook heerlijk zijn.

En als we dan terugkomen staat er een gerenoveerd huis, met een compleet atelier in het souterrain, een thuiskantoortje zodat man en ik niet meer aan die krakkemikkige houten eethoek hoeven te werken. En in een bijgebouw, achterin de tuin, hebben ze een prachtig klein leslokaaltje gemaakt met een snoezelruimte. Een ligschommel in de tuin, een ingegraven trampoline, een mini appartementje voor inwonende ondersteuning...

Wat een droom!

Kolibrie2, Magnolia29, Dubbelgeluk en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Sorry maar ik denk niet dat je dat voor een ander kunt beoordelen als je niet weet wat de trigger is. Vast lief bedoeld van je maar zelfs de beste psychologen hebben me verteld dat een stressloos en zorgloos leven niet haalbaar zal zijn

tuc en Neuzeke vinden dit leuk.
  14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Das waar, en was inderdaad lief bedoeld.

sidmick vindt dit leuk.
  15. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Helemaal stress- en zorgeloos kan inderdaad niet. Bij niemand. Maar je kan wel leren om stress en zorgen zo op te vangen dat ze je geestelijk en/of lichamelijk minder tot geen kwaad doen. Dus @Asil heeft wel een punt, vind ik.

Life happens, maar op je reactie op alles wat voorbijkomt in het leven heb je wel controle.

Jessi79 en Asil vinden dit leuk.
  16. Luckyme96

Luckyme96 Bekend lid

22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    Stuur je me het adres als het gelukt is? Ik kom!

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  17. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Mijn droom is op vakantie naar disney world. Als de kinderen zelf verdienen willen wij deze wens gaan waarmaken maar dat duurt nog een tijd

18. Afua32

Afua32 Bekend lid

21 okt 2018
    596
    246
    43
    Vrouw
    Mooi om ieders droom te lezen.
    Groot of klein, dromen mag
    Ik heb vele dromen, de een wat praktischer en makkelijker realiseerbaar dan de ander natuurlijk.
    M'n grootste droom is nog een keer moeder worden...
    Daarnaast droom ik altijd van het bouwen van mijn eigen huis, liefst aan de rand vh bos met genoeg ruimte voor dieren.

Magnolia29 en Asil vinden dit leuk.
  19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Een tweede kindje (is onderweg :) )

Oud worden met mijn wederhelft

Weer gezond worden of écht leren accepteren dat ik chronisch ziek ben

Nooit meer zomer/warmer dan 23 graden in Nederland

Twee keer per jaar kerst

Een hobby (kerst)bomen kwekerij

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Dat klopt maar ook dat is tot op zekere hoogte.
    Zolang de bron van de stress niet weg is ( en dat is mijn ernstig zieke kind dus ik mag hopen dat dat nog heeeel lang duurt) zal er altijd stress en zorgen zijn. En ja, daar ga ik in de loop van de jaren op en af beter mee om maar ik kom niet meer volledig uit de overleef stand dus er zullen altijd sporen zijn, het trauma zit als het ware in mijn lijf opgeslagen

Neuzeke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina